Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Fjumreskuddet"
#21
Det er altid let, at stille store krav til andre, især når det drejer sig om noget man selv er god til og har let ved.

Når jeg kigger navnene igennem i denne tråd, så kender jeg nogen af indehaverne. Andre har jeg set i forbindelse med skydning på 600 m. banen. Nogle figurere også i toppen når det drejer sig om div. feltskydninger.
Fælles for stort set alle deltagere i denne tråd er, at i/vi alle let kan består prøven. Nogen så let, at en enkelt sikkert dumper, fordi skuddene sidder så tæt sammen, at det er umuligt, at fastslå hvor mange træffere der er i skiven.

Jeg mangler indlæg fra mindre gode skytter, men de findes vist ikke på dette forum.

Hvis vi nu skruer tiden tilbage til dengang vi gik i skole, havde vi alle muligheder for, at score topkarakterer i alle fag. 
Hvor mange af jer gjorde det? Vi blev vel gode samfundsborgere, selv med lidt lavere karakter niveau.
Man kan måske også være en ude mærket jæger uden, at kunne ramme bunden af en øldåse på 600 m afstand.
Jeg kunne blive ved med, at spørge om alle fortræffeligheder på alle andre områder.

Inden i nu farer i blækhuset, vil jeg spørge om, hvor mange af jer der har leveret en anskydning eller en forbier på drivjagt. Jeg har, det indrømmer jeg gerne. Jeg har også skudt forbi og anskudt stillestående vildt. Det er jeg ikke særlig stolt af, men det kommer når man har skudt meget vildt.



Jeg vil derfor forslå, at vi alle sammen arbejder aktivt i de lokale jagtforeninger, for at motivere og uddanne vores medjægere, som ikke helt er på niveau med "vi" andre.

Venlig hilsen

JCK
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)