Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
skydning på bane 3 Terræn 1 indtil 540m 2 Maj-2021
#21
De der trærammer er den en der ved hvad de måler? Har nogle store papkasser fra nogle havemøbler som jeg lige kan skære til, hvis der er en der kender målene...
Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.
Svar
#22
(27-04-2021, 09:55 AM)SuneHJ Skrev: Et praktisk spørgsmål: Kan man købe mad og drikke derude, eller skal man medbringe sit eget?
Jeg kiggede lige på et satellitbillede, og det ser ud til at man kan parkere helt ude ved bane 3. Det er vel OK...

/Sune

Når vi har haft 600m skydning er der nogen der har haft en grill og pølser med som vi kan købe for et beskedent beløb.
 Drikkevarer sørger man selv for. Om der er nogen der har med denne gang ved jeg ikke.

Men vi kan jo spørge om der er nogen der tager med?

(27-04-2021, 10:37 AM)Søby Skrev: De der trærammer er den en der ved hvad de måler? Har nogle store papkasser fra nogle havemøbler som jeg lige kan skære til, hvis der er en der kender målene...

Uden at kende målene helt er mit bud ca 1m x 1m.

Jeg ringer lige og spørger Peter i Ulfborg i morgen.
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#23
Rammen er ca 1x7m HxB
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#24
Hej
Nå - nu er jeg jo ikke en som sådan lige giver op så -
Ny plader 10 mm i hadox 500 er laver - der skal lig svejse en krog på - og males så er de klar og fine til på søndag
Har så også lige få købt ny bukke - så der er ikke et øje tør
Tænker at alle selv har med til de 100 meter - derefter stiller vi de bukke op - så er vi fri for det løben frem og tilbage for at klister op
Men naturligvis kun et tilbud herfra
Vi ses - kurt
Svar
#25
(29-04-2021, 05:37 PM)Kurt M Skrev: Hej
Nå - nu er jeg jo ikke en som sådan lige giver op så -
Ny plader 10 mm i hadox 500 er laver - der skal lig svejse en krog på - og males så er de klar og fine til på søndag
Har så også lige få købt ny bukke - så der er ikke et øje tør
Tænker at alle selv har med til de 100 meter - derefter stiller vi de bukke op - så er vi fri for det løben frem og tilbage for at klister op
Men naturligvis kun et tilbud herfra  
Vi ses - kurt

Hej Kurt.
Det er satmer iorden det der. Tag endelig tingene med. Det gør helt sikkert dagen endnu sjovere.
Svar
#26
Hej igen,
Vil da lige sige tusind tak for i dag herinde også. Sjovt at få sat lidt ansigter på navnene herinde fra.
For mig personligt far det en stor dag i mit korte langdistanceliv med første træf på 540 meter. Utroligt hvor heldig man bliver med en god kikkert, ik CP?
Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.
Svar
#27
Selv tak for i dag Søby. Og tillykke med dit første og efterfølgende 7 træf i træk på 540m.

Godt skudt.
Og det samme til alle de andre.
Skovelev har vidst smug trænet siden 600m banen. For hans skydning var også forbedret gevaldigt i forhold til sidst...

Håber vi ses til 600m skydningen 29/8 til endnu en god dag i Ulfborg.

Mvh Hesselager
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#28
Er mørkeskydning tilladt på banen/skyder Kurt endnu ?
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#29
(02-05-2021, 09:41 PM)CP Skrev: Er mørkeskydning tilladt på banen/skyder Kurt endnu ?

Big Grin Big Grin Big Grin
Han er vidst løbet tør for patroner kl
18.00 da skydetiden var slut.
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#30
Hejsa 
Nu viste jeg jo ikke skydning slutte kl 18 - dam - jeg bliver aldrig helt færdig med af skyde  Smile
Nå - tak for en god dag på bande 3 
Jeg få lige udvilke lidt på de skiver - så de ikke så ned blive skudt ned - nogle af dem er der godt nok skudt huld i 
Ved ikke helt af hvem 
Ses i efteråret 

kurt
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)