Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Smugkig på åretegning af skäfteklods
#1
Jeg har ofte set hvordan ihärdige sälgere på IWA pröver at skabe et indtryk af färdigbehandlede skäfters udseende ved at indgnide forskellige väsker i skäfteklodsernes overflade. Jeg er stödt på olie, vand og acetone - er der noget af dette jeg skal holde mig fra når jeg nu får en flok nyfräste skäfter hjem om nogle dage og lige tränger til et smugkig??????

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#2
Nu har jeg ikke lige erfaringer med skæftetræ, men jeg har før drejet en del i træ og for at se om ting var færdigpussede fugtede jeg dem med en våd klud for at få årerne til at hæve sig, så man for slæpet dem helt ned, når man gør det kan man også tydeligt se åretegningerne, og da det kun er overfladisk tror jeg ikke der sker noget med dine skæfter
Mvh
Sneppen
Svar
#3
Hej Høgh

Lidt vand evt. med lidt sulfo. Skæftet skal ikke bades så den bløde del af træet rejser sig.

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#4
Tak - jeg har sendt bestemmeren i byen for at hente dem nu - billeder fölger.....

(Löd det overbevisende at JEG havde SENDT bestemmeren i byen? [:0])

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#5
En våd klud (der ikke fnugger) burde gøre det - og derved bliver træet heller ikke gennemvædet...
(Med mindre du bliver så glad for at kigge på det, at det nærmest er et regulært bad[Big Grin])

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#6
Nu er jeg nede paa IWA - profferne bruger olie - andre en forstöverspröjte med vand.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)