Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
skydning på bane 3 Terræn 1 5 Marts 2022 i Ulfborg
#1
Vi gentager Succesen fra sidste år og har lejet bane  3 i Terræn 1 igen i 2022

Vi har lejet bane 3 i terræn 1 som er afstande fra 40-540m 

Der kan skydes med alm rifler, også cal.22 da der kan skydes på alle afstande på samme tid. 

Der bliver sat bukkeskiver op også, men de må kun skydes på fra skydestok eller andre hjælpemidler man vil have med på jagt. 

Der bliver sat lerduer op som der kan plinkes på.

Folk medbringer også selv skiver til de forskellige standpladser. 

Forslag til skydninger vi kan lave den dag er velkommen. 

Tilmelding er åben for Asgaards medlemmer.
For ikke medlemmer er prisen en indmeldelse i Asgaard under DJ. dvs 104kr oven i prisen. 

Der er plads til 16 deltagere - besættes efter først til mølle princippet.
 
Der er plads til folk på alle niveauer !! - og mere erfarne folk er klar med rådgivning og hjælp til nybegyndere.

PRIS: 180,- 
 
TID: 5 marts 2022  mødetid kl. 0800 - vi skyder fra kl 0900 
 
STED: Ulfborg Skyttecenter, Torstedvej 1, Ulfborg (Koords: 56.260479, 8.347870; https://goo.gl/maps/qQrVzH4fNAn)
 
AF NYTTIGT UDSTYR KAN NÆVNES: Riffel, patroner, skiver, hæftemaskine, målebånd, skiveplastre, tofod, rear bag. Lyddæmpere tilladt. Alt hjælpeudstyr er tilladt.
 

 
TILMELDING: Skriv en melding om deltagelse her i tråden og  indbetal 180 kr. med følgende tekst 540/2022 - nickname

 
Mobile Pay med tekst: 540/2022 Nickname til Hesselager, send PB for mobil nr. Så laver jeg en samlet overførsel.
 
Betales senest 7 dage efter tilmelding i tråden, ellers bortfalder tilmeldingen.
 
Max 16 deltagere
 
Skriv PM til Hesselager eller Klokker med evt. spørgsmål 

1. Hesselager
2. Flemming Stig (Betalt)
3. Kurt M (Betalt)
4. Klokker
5. Bobo (betalt)
6. Søby (Betalt)
7. Sebastian(Betalt) (Afventer indmeldelse)
8.  Claus (Betalt) (Afventer indmeldelse)
9. 7x61 Betalt. 
10. Gorski 
11.
12.
13.
14.
15.
16.
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#2
Hejsa 

Vil bare lige høre hva udtrykket - alm rifler - dækker over eller betyder ?
Mit forslag kunne være ikke automat rifler - ikke bande rifler - bestemte kaliber kan ikke deltage  
Eller det kan være alle jagt relateret jagt riffel i alle jagt kaliber uanset hvordan de er opbygget kan deltage

Men måske er jeg bare i - pillerøv - humør  Cool   
- Bliver aldrig helt færdig med at skyde - 
Svar
#3
(27-11-2021, 05:32 PM)Kurt M Skrev: Hejsa 

Vil bare lige høre hva udtrykket - alm rifler - dækker over eller betyder ?
Mit forslag kunne være ikke automat rifler - ikke bande rifler - bestemte kaliber kan ikke deltage  
Eller det kan være alle jagt relateret jagt riffel i alle jagt kaliber uanset hvordan de er opbygget kan deltage

Men måske er jeg bare i - pillerøv - humør  Cool   

Hvad er en ualmindelig riffel?  Cool
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#4
Hej Hesselager.

Jeg undrer mig over følgende:
For ikke medlemmer er prisen en indmeldelse i Asgaard under DJ. dvs 104kr oven i prisen.

Er det fordi i mangler medlemmer i Asgård Jagtforening, eller er det fordi i sagtens kan fylde op?

Venlig hilsen

JCK
Svar
#5
Ingen af delene JCK
som du ved så blev Asgaard jagtforening stiftet af forsikringsmæssige årsager. Således man her fra VTF kunne arrangere skydninger og samtidigt være dækket af Danmarks Jægerforbunds forsikringer.
Det har været en del polimik i årenes løb angående betaling, medlemskab eller ikke medlemskab til skydningerne, hvorfor der er truffet en beslutning om at man skal byde solidarisk ind. Det betyder man skal betale det der svare til en indmeldelse i Asgaard Jagtforening hvis ikke man er medlem af foreningen. 104 kr er nemmere og mere behageligt end at være nødsaget til at spise en skovsnegl for at være med i hulen
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#6
Deltager!!!
Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)