Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tilladelser
#21
Hurtigt svar fra PAC:

Hej.
Det er korrekt at langtfra alle kaliber er oprettet som mulighed i vores ansøgningssystem. Listen udbygges hele tiden og naturligvis er det de mest almindelig
forekommende kalibre, der først er blevet oprettet som mulighed..
For at få lagt en ansøgning ind i køen til sagsbehandling, er der den mulighed, at du sætter et andet kaliber ind i ansøgningen og sender ansøgningen til os.
Send derefter en mail til os med oplysning om korrekt kaliber til ansøgningen.. Husk at oplyse blanket Id fra din ansøgning. Blanket Id. Er et 7 cifret tal der bl.a.
oplyses på den mail du modtager som bekræftelse på din ansøgning.
De 2 nævnte kalibre, vil jeg søge oprettet i vores system så de er tilgængelige, formentlig inden for nogle dage.
Svar
#22
(06-04-2022, 01:05 PM)tagergaard Skrev: Hurtigt svar fra PAC:

Hej.
Det er korrekt at langtfra alle kaliber er oprettet som mulighed i vores ansøgningssystem. Listen udbygges hele tiden og naturligvis er det de mest almindelig
forekommende kalibre, der først er blevet oprettet som mulighed..
For at få lagt en ansøgning ind i køen til sagsbehandling, er der den mulighed, at du sætter et andet kaliber ind i ansøgningen og sender ansøgningen til os.
Send derefter en mail til os med oplysning om korrekt kaliber til ansøgningen.. Husk at oplyse blanket Id fra din ansøgning. Blanket Id. Er et 7 cifret tal der bl.a.
oplyses på den mail du modtager som bekræftelse på din ansøgning.
De 2 nævnte kalibre, vil jeg søge oprettet i vores system så de er tilgængelige, formentlig inden for nogle dage.

Dejligt, Torben at vi får anerkendt vores dejlige kaliber 35 Whelen :-)
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#23
Ja, som jo faktisk har 100 års fødselsdag i år.
Svar
#24
https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/dj-...sporgsmal/
Spændende at se hvad politiet svarer i morgen
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#25
https://www.tvmidtvest.dk/midt-og-vestjy...ukkejagten
Karsten
Svar
#26
Hvordan ser det egentlig ud???? Hvad er udsigten. I vanlig stil kan man ikke blive klogere på Facebook. Debatten roder rundt imellem udokumenterede påstande, synsninger og gutteralt opkast, hvor tastaturninjaerne benytter lejligheden til at kaste op over jægerforbundet hvor de indirekte giver DJ skylden for misæren.  Big Grin Big Grin Angry Angry
Nå men anyways. Jeg så en der havde fået sin tilladelse efter 12 ugers ventetid, så der kommer tilsyneladende tilladelser ud over kanten af disken omend det går langsomt. 
Hvad er jeres erfaringer herinde. Har I info om hvor langt de er tilbage i stakken. Altså reelle informationer om ansøgninger, der er ekspederet. 
Jeg har en ansøgning liggende på en "lille ny" fra d. 02-02 2022 skal jeg begybde at melde mig til skydninger eller hvad tænker I   Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Sad Angry Big Grin Big Grin Big Grin
Jeg behøver vel ikke uddybe hvad jeg mener om hele sagen i al almindelighed. Tænker det er indlysende hvad man skal mene om en instans, der hæver prisen for en ydelse, der ikke alene bliver latterligt forringet og pt. helt er væk.  Angry Angry Angry Angry
Hvis det havde været en alm. Virksomhed, så havde den været væk....altså som I forlænget lukket....

Det er jo for fanden beskæmmende. 
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#27
(14-04-2022, 11:44 AM)klokker Skrev: Hvordan ser det egentlig ud???? Hvad er udsigten. I vanlig stil kan man ikke blive klogere på Facebook. Debatten roder rundt imellem udokumenterede påstande, synsninger og gutteralt opkast, hvor tastaturninjaerne benytter lejligheden til at kaste op over jægerforbundet hvor de indirekte giver DJ skylden for misæren.  Big Grin Big Grin Angry Angry
Nå men anyways. Jeg så en der havde fået sin tilladelse efter 12 ugers ventetid, så der kommer tilsyneladende tilladelser ud over kanten af disken omend det går langsomt. 
Hvad er jeres erfaringer herinde. Har I info om hvor langt de er tilbage i stakken. Altså reelle informationer om ansøgninger, der er ekspederet. 
Jeg har en ansøgning liggende på en "lille ny" fra d. 02-02 2022 skal jeg begybde at melde mig til skydninger eller hvad tænker I   Big Grin  Angry Big Grin 
Jeg behøver vel ikke uddybe hvad jeg mener om hele sagen i al almindelighed. Tænker det er indlysende hvad man skal mene om en instans, der hæver prisen for en ydelse, der ikke alene bliver latterligt forringet og pt. helt er væk.  
Hvis det havde været en alm. Virksomhed, så havde den været væk....altså som I forlænget lukket....

Det er jo for fanden beskæmmende. 
DE TILLADELSER JEG HAR SET LIGGER BEHANDLINGSTIDEN PÅ CA 12-16  UGER
Mvh. Hatting
Custom Metalsmith
http://www.gunsmith.dk 
http://www.dkbullets.dk
Svar
#28
(05-04-2022, 09:57 PM)tagergaard Skrev: Nej, der er ikke noget fritekstfelt. Jeg har skrevet til dem og spurgt. Spændende at se hvornår jeg får svar .....

Du har ret. Der mangles en lille rubrik til bemærkninger/ændringer. 
Jeg det prøvede det engang med en tilladelse til en 30-40krag. Der havde hun bare skrevet 30-06 Confused
John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
243win er det nye kal.16
Svar
#29
Hvordan ser det ud med tilladelserne. Jeg begynder at fornemme der er ved at være skred i det hos PAC 

Venligst
Klokker
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)