Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2024- forecast
#1
Hej Klokker og alle i Admin teamet.

Kan vi få en status på situationen her i starten af 2024

Jeg har lidt mistet overblikket over fremtidige skydninger og generalforsamlingen i Asgaard.

Jeg ved at Preben har et godt forslag til Asgaard  hvor vi som forening kan stille spørgsmål og få indflydelse på fremtidige beslutninger i Jægerforbundet. Der igen har indflydelse i Vildtforvaltningsrådet.

Lige en kort opsummering. Hvor er vi henne og hvor mange medlemmer er der i Asgaard? osv osv

Dato for generalforsamling?  (der ligger nok et sted de oplysninger, men jeg har mistet overblikket Undecided
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#2
Hej Max
Først og fremmest generalforsamling. Asgaard
Der tilgåren dato meget snart. Vi har i skrivende stund i fuld gang i at lægge sidste hånd på regnskabet. Det har været en udfordring idet vi i en periode ikke har haft adgang til vores konti. Det vil jeg berette om i formandens beretning.
Skydningerne Og bookningen af disse står Hesselager for og han kunne inden weekenden berette at vi er udfordrede på weekenddatoer på vores venlige skydninger. Jeg har ikke selv talt med Peder (Ulfborg)i denne omgang men sidst jeg talte med ham kunne han berette om en voldsom stigning i søgningen til banerne hvor der er lidt mere end vanlig afstand til skiverne. Vi tænker vi skal benytte lejligheden til generalforsamlingen at drøfte hvad folk ønsker og måske komme med input til alternative skydninger.

Antallet af medlemmer vender jeg lige tilbage med. Når jeg lander ved en computer.

Jeg har talt med Preben angående hans forslag. Dette kan han selvsagt indsende til generalforsamlingen.

Angående VTF
Skan jeg se der STADIG er problemer når man tilgår via pc. Det er der i hvert fald ved min pc. Jeg har kontaktet ansvarlig hos ejergruppen herom med telefonen er der ingen problemer

Venligst
Klokker
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)