Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ballistic app til Iphone
#1
Jeg har brugt søgefunktionen og de sidste svar er 12 år gamle.

Hvilken app bruger I på I-phone efter at Strelok er banned ?

Jeg har brug for en simpel en da min hjerne er simpel. Tidligere hed den vist I-snipe, men den kan jeg ikke finde i butikken
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#2
Hvis du stadig har Strelok på en gammel iPhone/iPad, såkan du flytte det, med iMazing
https://imazing.com/

Alternativt, køb en billig Android, til Strelok Pro, og køb appen via Hyundai AppGallery, eller via Samsung Store, hvis det er en Samsung, du køber.
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#3
(29-01-2024, 08:58 PM)JRexA Skrev: Hvis du stadig har Strelok på en gammel iPhone/iPad, såkan du flytte det, med iMazing
https://imazing.com/

Alternativt, køb en billig Android, til Strelok Pro, og køb appen via Hyundai AppGallery, eller via Samsung Store, hvis det er en Samsung, du køber.

Jeg havde Strelok+ på en Android. Nu har jeg desværre nedgraderet til I-phone :-(
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#4
Big Grin 
Den hedder ISnipe. Hvis du ikke kan finde den, er din hjerne ikke kun simpel  Tongue Big Grin
Edith  Big Grin: ISnipe er “ikke tilgængeligt i dit land eller område” iflg Google -  Angry Angry Angry
Den virker dog stadig fint, bortset fra den ikke automatisk kan opdatere vejr og lokalitet (vind, temperatur, højde, lufttryk - kan man så manuelt indtaste. 
Gad vide om ikke man kan kopiere den hvis du finder en der har den på sin telefon - via deling ?
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)