Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Er dette våben /fælde lovlig?
#1
http://turboknepper.dk/blingbling_files/catinfan.wmv

mphansen

For ikke pc nørder: højreklik - Gem distination som ....
Fylder 372 kb.
Mvh.

mp
Svar
#2
Ohhh... Den lyd filmen slutter med.....[xx(]

They DID have "room to swing a cat"[Big Grin]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#3
hej mp
jeg er sikker på at en sådan fælde er næsten lovlig
DEN ER SJOV
hatting

man er vel jysk
Mvh. Hatting
Custom Metalsmith
http://www.gunsmith.dk 
http://www.dkbullets.dk
Svar
#4
Tænk - min humoristiske sans forsvandt!
What's wrong with you guys?


Never Eat the Yellow Snow
Svar
#5
Pokkers til flyvekræ....men....jeg syns jo nok han godt ku´bare
p r ø v e at slukke den der bollepropel ;-)

Snakker han ik´lidt jydsk ???? [8D]

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar
#6
Small biiiip syndrom - hvad har det lige med "karrusel-mis" at gøre[?]
Jeg vil mene at det nævnte syndrom, sandsynligvis vil komme til synligt udtryk gennem besiddelse af de såkaldte potensforlængere.[B)]
Neuhof

"Audemus jura nostra defendere"

Svar
#7
http://www.timelapse.dk/misc/Cat.mpeg

Reklamefolkene hos Ford er heller ikke for godt udstyret.[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

mphansen
Mvh.

mp
Svar
#8
Den lyder jo helt som en rundsav.

Mjiiiajjjvvvvv!
Svar
#9
Er der nogen der kan sige mig, hvorfra hadet til katten kommer fra. Der er jo en ikke så lille skare af kattehadere. Hvad har katten gjort, siden den hos mange lægges for had. Jeg ved godt, at den kan være hård over for småvildtet, som vi jæger ikke bryder os om. Men er der andre ting? De fleste kan li' hunde, men katten har altså ikke så stor popularitet. Hvorfor? Jeg kæmper ikke for katten vil jeg lige sige. Men søger bare et svar på de faktiske omstændigheder.
Svar
#10
Hvorfor hader nogen katte??

Jeg hader personligt ikke katte, de er yderst nyttige dyr der holder bestanden af irriterende gnavere nede i min "Natur-have"

Jeg "regulerer" disse katte, så de individer der udviser en "uacceptabel adfærd" fjernes (som regel med velrettede stenkast, ved gentagen "uacceptabel adfærd" [xx(])

Her er et par grunde til at nogen hader katte:

De forekommer os "arrogante" og "kølige" på grund af at vi ikke er "programmeret" til at aflæse kattens "kropssprog" Vi aflæser katten forkert og tillægger den "følelser og holdninger" som den ikke er i besiddelse af.

Katte er ikke af naturen "sociale" dyr som f. eks hunde, og har dermed en adfærd som kan være svær at acceptere.

Katte ER IKKE nær så intelligente som f. eks hunde, og kan ikke "indordne sig" i et menneskeligt hieraki.

Sidst men ikke mindst:

Katte ER dygtigere jægere end os alle, så vi er misundelige på deres evner.

Katte ER bare irriterende[}Smile]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#11
Jeg er såmænd hverken for eller imod katte, de har som alle andre levende væsner krav på ikke at blive udsat for overlast eller unødige pinsler osv.
Jeg gider dem bare ikke i mit hjem, vi har hund (en bidsk køter) og den knækker nakken på enhver kat den kommer i nærheden af, så det giver lidt sig selv.
Katte er vel også mest noget for børn og gamle tanter.
Med venlig hilsen

Neuhof

"Audemus jura nostra defendere"

Svar
#12
Umiddelbart er kattekarusellen sjov, men ved eftertanke er det lidt beskæmmende at man kan more sig over den slags "humor",
der reelt er dyrplageri.Efter at have grinet, blev jeg faktisk lidt flov.[:I]
Vi har vel alle en større eller mindre svinehund inside.
Svinehunden trives ved at blive dyrket og spørgsmålet er også, om ikke vi skader os selv og jægernes omdømme ved at dyrke slige ting på nettet?
Der findes faktisk folk der elsker katte, som vi elsker vore børn.
Jeg er ikke selv god nok, til at løfte en moralsk pegefinger, men vi bør måske nok vende skråen, inden vi bringer den slags på siden?[?]
mvh

knerik
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
#13
Citat:quote:

[i]..
Jeg er ikke selv god nok, til at løfte en moralsk pegefinger, men vi bør måske nok vende skråen, inden vi bringer den slags på siden?[?]



ahhhh... altså ...der er vel også grænser for hvad man skal tage hensyn til.

Fan-videoen (fan: den der propel i loftet) er da absolut i den milde ende af hvad der findes på nettet. Den opfordrer ikke til dyremishandling, ligesom det der foregår tilsyneladende er rent uheld - jeg anede f.eks ikke at sådan en fan har kræfter til at slynge en vægt på 4-5 kg. rundt.

Almindeligvis er folk her på sitet meget fornuftige at høre på, og filmen er da heller ikke blevet ukritisk modtaget som noget der kunne være sjovt at prøve selv.
Der er vist heller ikke nogen der har påstået at det havde noget med jagt at gøre.

Folk kan poste de her film og få et hak i tuden, hvis det er groft eller uforsvarligt - men selvcensur er da ikke vejen frem for en interessant debat.

Men jeg synes det er fint at du siger fra - den eftertanke du vakte fik ihvertfald mig til at tænke på hvorledes den arme kat mon havde det efterfølgende?
Svar
#14
Jeg skal nu heller ikke være den der løfter en pegefinger. Vi bliver jo nok blandet en i en evig konflikt mellem katten og hunden, og som jæger, vil vi jo nok have en tilbøjelig til at tage hundens parti.
Svar
#15
De omtalte link var ment som en lille "griner". Det var så bare tilfældigt at det var på kattens bekostning[}Smile] For min skyld kunne det være en græshopppe, et æsel eller noget helt 3.

Som Nitro skriver, kan de fleste her på forum nok adskille skæg fra snot...

Jeg tror heller ikke dem der indsender hjemmevideo med deres barn der falder ned fra en gynge, hader børn[:0]

mphansen

ps: Sjovt med en debat der lugter lidt af Netnatur[:I][B)][xx(]
Mvh.

mp
Svar
#16
"mphansen

ps: Sjovt med en debat der lugter lidt af Netnatur"

Dette udsagn er næsten værre end indlægget med katten.[xx(]
mvh

knerik
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
#17
Citat:quote:

Originally posted by Nitro Express

Citat:quote:

Originally posted by mphansen

Min Blaser er større end din Blaser[:I][B)][xx(]



Nej det er den ikke!![Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

Henrik



så så børnlil!! [^]
Svar
#18
Citat:quote:

Originally posted by Nitro Express

Citat:quote:

Originally posted by mphansen

ps: Sjovt med en debat der lugter lidt af Netnatur[:I][B)][xx(]



Nu tror jeg snart moderatoren griber ind, det her må standses [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

Henrik



Hooooold your horses boys

Ikke sammenligne dette noble sted med den slags gris, og opfør jer så ordentligt. Det vil sige, ikke noget med small BIIIIIP syndrom

Great Dane/Lars
Nb. ny mail-adr. lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#19
Jamen så redigerer jeg da mit tidligere indlæg - det var dog et voldsomt postyr det har lavet; man kan jo gøre sig sine tanker om hvorfor [Big Grin]
Dette er ikke et oplæg til en fortsat debat!
Case closed herfra!
Med venlig hilsen


Never Eat the Yellow Snow
Svar
#20
Ja så kan i jo gætte hvad familien fik idag[B)]
Vi var ude og se en sommerhusgrund, og vupti var vi blevet adopteret af en grå hun kattekilling!
Hr. Hunder.v stirrer som hypnotiseret på det nye familiemedlem, og savlet tapløber ud af hans flab.
Frøken Miv kigger fuldstændigt uimponeret tilbage.
Nå, vi må se hvordan det går med denne nye konstellation.Nogle gange burde man kunne holde sin mund med tilbagevirkende kraft[:o)]

Neuhof

"Audemus jura nostra defendere"

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)