Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagthornssignaler
#1
Er der nogen der kender melodien "kronografens død" ?

Min kronograf har fået en "bladkugle", snøft, snøft !!!! Kun 2½ måned gammel [xx(]

Henrik

6,5x55/6,5-284/358 Norma Magnum/12/70
Svar
#2
Du Nitro.
Skulle dette indlæg ikke have været under "Optik og sigtemidler" med overskriften.
"Hvordan indstiller jeg min kikkert så den rammer hullet i kronografen" [Wink][Wink][}Smile]

--
mvh M@X

Don't be a bore - by a bigbore.
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Nitro Express

Er der nogen der kender melodien "kronografens død" ?

Min kronograf har fået en "bladkugle", snøft, snøft !!!! Kun 2½ måned gammel [xx(]

Henrik

6,5x55/6,5-284/358 Norma Magnum/12/70


Tihi - velkommen i klubben, det gjorde jeg for et par år siden med bue på en helt ny kronograf - min kammerats[Sad]
Med venlig hilsen (og dybeste medfølelse)


Never Eat the Yellow Snow
Svar
#4
[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#5
Jeg må konstatere at jeg tilsyneladende har en meget solid kronograf!

Min er blevet ramt med både .222 (62 grains Norma[8D]) samt .357Magnum (180 grains FP-Silhuette Jacketed)

Begge gang gik det ud over stængerne til Sky-screenen, uden større skade på resten af udstyret...

På trods af revner i plastic og en knækket linse over "sensorerne" fungerer den stadig perfekt... (En Chrony Beta Master)
Når det er overskyet bruger jeg nogen blomsterpinde som stænger, de overfører forhåbentligt mindre energi til plastikken når jeg rammer dem næste gang[B)]

Pistol-klubbens ældgamle "Shooting Chrony" har flere buler fra .32S&W long i metalfronten, men en reparation med et stykke 5 mm Lexan plade holder den forsat kørende på trods af gentagen beskydning[Big Grin]

Et godt råd er: tag bundstykket ud og kig gennem piben... hvis du kan se din kronograf... SÅ FLYT DEN[Wink]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)