Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lidt Kalashnikov historie
#21
Citat:quote:

Originally posted by ignorant

Der kan dog godt forekomme en vis træthed ved til stadighed at høre visse personers (uden speciel faglig konstruktionsmæssig viden[B)](ikke dig høgh[Wink])) nærmest religiøse messen om dette engang så fremsynede produkts uovertruffenheder.


Hahaha [Big Grin] Fanatisme = snævertsynethed [Big Grin] Nogen mennesker bliver så forblændede af en idé, at de mister evnen til at forholde sig kritisk til den og dermed aldrig bliver klogere. Jeg påstår som tidligere anført ikke - bestemt ikke - at en sur gammel mauser er det bedste i alle tænkelige situationer, men konstruktionen lever og trives i forskellige afarter, de fleste med ganske få praktiske modifikationer. Det er faktisk ikke så ringe efter 108 år på banen, ja det gør den nærmest til et genialt produkt i historisk perspektiv.....[Big Grin]......

En kalshnikov ville jeg gerne indlemme i samlingen, men den vækker for megen opmærksomhed blandt naboerne.....

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by Høgh
En kalshnikov ville jeg gerne indlemme i samlingen, men den vækker for megen opmærksomhed blandt naboerne.....



Og der bliver også kikket skævt på fællesjagter. Jeg har en drøm om at møde op til en godsjagt på drevne fasaner med en lang kamuflagefarvet halvautomat [Big Grin].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden........... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#23
Heheh ja så skal du nok få lidt sure miner. Jeg har én gang mødt op med en lånt pumpgun til en andejagt. Nej nej nej det gør jeg aldrig mere. Navlig de yngre jægere (min egen alder) kiggede underligt på mig.
Nu holder jeg mig til min O/U.

Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet så hvorfor begå mord og lave flere indskrænkninger/forbud??
Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

For nu at komme tilbage til topic: Kalshnikov

Jeg læste for nylig en omtale af en film om våbehandel (har glemt hvad filmen hedder). Der var et billede af Nicolas Cage foran en reol med flere hundrede AK-47´ere. Af billedteksten fremgik at filmproducenten havde købt den ægte vare til optagelserne, de var langt billigere end ikke-fungerende filmkopi våben.

Det er sq da blæret.

Venlig hilsen Lasse ...og jeg ved det passer, for jeg har sagt det så tit!



En god film der skulle være autentisk...

"Lord of war"

Se den...

[Image: skelet025.gif]

Wildcatters does have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#25
Izhmash

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)