Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Krydsede fingre
#1
Da jeg bestilte kikkert hos http://www.theopticzone.com/ var jeg lige et smut over http://www.lockstock.com/. Der bestilte jeg lidt værktøj: tumbler, mikrometerskrue, universal die mm.[Smile]

Jeg kunne ikke stå for deres priser på kugler, så jeg tog chancen[:0]
Der blev bestilt en æske 180 gr. Grand Slam ($18.51).

Jeg har modtaget en mail fra http://www.lockstock.com/ hvor de skriver: "Your order was processed and shipped complete."[Smile]

Jeg er spændt på hvad det kan give af problemer[:I]
Har andre prøvet det samme[?]

Mvh.

mphansen
Mvh.

mp
Svar
#2
Hvis du er uheldig så returnerer de for#¤%&de toldere i post-transitten i Tyskland HELE forsendelsen til "lockstock"

Vores klub måtte bøvle flere gange med en sending tomme patronhylstre fra "Starline Brass" som de overemsige tyske toldere sendte retur på trods af en gyldig dansk import-tilladelse[Sad!][Sad!]
"Import vom waffenteile nicht zugelassen" "restricted goods, import not allowed into the EU" og flere andre sjove....
De danske toldere vil bare have penge!!!!!!

Jeg tager personligt ikke den chance.... i øvrigt er kugler tunge og koster i fragt......

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#3
Hej Nitro

Jeg har idag modtaget toldopkrævning på begge pakker. Det var desværre kun kikkerten der kom idag, den anden er stadig hos GLS i Kolding. Skulle gerne komme imorgen[Smile].

Jeg tror ikke der er nogen problemer(bortset fra de 55.35$ for "Postage & Fees). Sådan en Hornady tumbler med tilbehør har nok hjulpet lidt på vægten.( ca. 7 kg.)

MEN MEN MEN... Jeg får en gratis Hornady Cap, JUBIII[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Samlet pris Ialt Kr. 1444,-
Samlet pris i DK Kr. 2211,- PLUS HATTEN[Wink]

Opdate når pakken kommer.

mphansen
Mvh.

mp
Svar
#4
[Image: ikke-navngivet.bmp]

Nu ikke nogen misundelses udbrud!!![:o)]

mphansen
Mvh.

mp
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by mphansen

[Image: ikke-navngivet.bmp]

Nu ikke nogen misundelses udbrud!!![:o)]

mphansen



Står der mon Du.. i nakken, bagest på kamsketten ?? [:I] (fnis fnis)

Great Dane/Lars
Nb. ny mail-adr. lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#6
Snøft og hulk... Jo, jeg har modtaget min tumbler med div. media + de Grand Slam kugler jeg havde bestilt. Alt sammen uden problemer.
(Efter tolden var betalt).

Men... De har S G U glemt min hat[B)]. Den står ellers på følgesedlen, den skulle være olivengrøn og det hele[Sad].
Så glæd jer ikke for tidligt, hvis der står I får en gratis hat eller måske et lille tørklæde med fuglebroderi[V].

mphansen
Mvh.

mp
Svar
#7
Citat:quote:

...Men... De har S G U glemt min hat[B)]. Den står ellers på følgesedlen...



hmmm... lyder mere som om der er en tolder der ikke er generet af solen mere [Big Grin]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)