Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cap.
#21
En julegave måske [Big Grin]

mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
Svar
#22
Så er der kommet en prøve hjem til far, og kors hvor det er besværligt...Nå men jeg håber i godkender denne, da undertegnede har bestilt 20 styks her til aften [:o)] Jeg giver lyd når de ankommer og i kan allerede nu reservere (og betale jeres eksemplar)

Når der er ved at blive tømt ud i lageret, vil der naturligvis komme mere + andre gode sager.

Først til øllet, får slukket tørsten først.

I må undskylde billedkvaliteten, men modellen troede han skulle have skæld ud [:I] Derfor gemte han sig [Big Grin]

Som i kan se er det en sort cap, med et hvidt bånd på oversiden af skyggen, og nedenunder er skyggen rød. Til justering af grødhovedstørrelsen, er der velcro-tape på bagsiden.

[Image: IMG_9750-copy.jpg]

Prisen er sat til 135 kroner stykket inklusiv porto, og 135 kroner for en selvhenter (læs : Dr. fedtsyl) Prisen er færdigtpruttet og hvalpen medfølger ikke.

Registreringsnummer : 2418
Konto nummer : 5498-140-620
Ved indbetaling skal i mærke overførelsen med brugernavn og antal caps, samtidigt sender i lige en pm til undertegnede.

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

alcohol tobacco & firearms - should be a convenience store, not a government agency
Great Dane

Svar
#23
Hej GD.jeg vil gerne "sætte" mig på en Cap.jeg overføre nogle kr.når jeg kommer hjem i aften...
Hilsen Ulrik
Svar
#24
Hmm.. I er nogle sløve 'møjdyr'..6 tilsagn og fem forhåndsbetalinger [Sad]

Nå, jeg håber at de kan nå at komme inden jul [:p]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

alcohol tobacco & firearms - should be a convenience store, not a government agency
Great Dane

Svar
#25
Smukt... Nu skal jeg ikke have penge med til kassererjobbet, da der via donation og forudbetaling er penge nok til indkøb af caps [Wink]

Men ovenstående bør ikke afholde jer fra fortsat at donere, og købe caps [^]

Da jeg hjemkom i dag, stod der en papkasse med 20 styks caps, så nu er der hurtig levering til de heldige...?

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

alcohol tobacco & firearms - should be a convenience store, not a government agency
Great Dane

Svar
#26
Jamen så send da bare éet stk "grødhoved omslag" med samme pakning som "hulforlængeren"........

Guldstøvet er overført d.d.

Og god jul iøvrigt.

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!

Når nu der prales med gamle præmier så skidt da..................
DJ 2005
DLS 2005
NSK 2005
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#27
Gammeltoft..Der er to løsninger i dit tilfælde, og begge hjælper jeg dig gratis med [Wink]

Enten klipper vi et ordentligt hul bagest i cap'en, så der er plads til dit kællingegarn - ellers klipper vi garnet...Hvilken skal tage ?

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

alcohol tobacco & firearms - should be a convenience store, not a government agency
Great Dane

Svar
#28
Hej GD.jeg syntes vi skal lade garnet blive,hver gang min kone finder et GROTESK langt hår på min jakke og jeg har været på skydebanen i timevis og hun overfalder mig med: "hvem er hun"-kan jeg altid undskylde det med Gammeltoft's lokker.... Praktisk ikk'?[Big Grin]
Hilsen Ulrik
Svar
#29
ja ja GD,

din udgave af "hulforlængeren" kommer du til at lege videre med på den lokale "Blue Oyster Bar".....[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Angående kasketten så skyder skyder jeg sku selv et hul i hatten, så kan den fandme lære det!!!

Det er tidligere praktiseret med en 9mm............[Wink]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!

Når nu der prales med gamle præmier så skidt da..................
DJ 2005
DLS 2005
NSK 2005
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#30
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Hej GD.jeg syntes vi skal lade garnet blive,hver gang min kone finder et GROTESK langt hår på min jakke og jeg har været på skydebanen i timevis og hun overfalder mig med: "hvem er hun"-kan jeg altid undskylde det med Gammeltoft's lokker.... Praktisk ikk'?[Big Grin]



praktisk, at du har luftet bøssen...Den lader vi stå et øjeblik [:I][Big Grin][8)]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

alcohol tobacco & firearms - should be a convenience store, not a government agency
Great Dane

Svar
#31
Ja ja I snakker.
Jeg har jo været en tur downtown og lufte "soltaget" idag.

"Hvad er det for et mærke du har på kasketten?"

"Det er fordi jeg er autist"

"Hvad er det?"

"Det er en der ved en masse om ingenting"

"Hvad kunne det være?"

"Gænghætter, bøsser og gammelkællinger"

"Gør det ondt?"

"Kun når man rammer nogen"

"Av, det er ikke noget for mig"

"Heller ikke for mig, men jeg er født sådan"
Her sluttede samtalen og purken fik i stedet øje på en gorilla der reklamerede for en eller anden ny/gammel film.[Big Grin]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.

[IMG] http://photobucket.com/albums/v487/416ta..._Pokal.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#32
[B)] tjah.jeg burde jo ha'vidst at jeg blev fejlfortolket og mistænkeliggjort mht.mit forhold til bøsser....[Sad] Nu er problemet det,at jeg i aftenens løb-for morgendagens gæsters velbefindende-har prøvesmagt,juleøl-rødvind-sherry og portvin og ser mig derfor desværre ikke i stand til,at svare igen på de af GD.fremsatte beskyldninger og "lumre" undertoner....[^] Men jeg kan da stadig orientere mig tilstrækkeligt på tastaturet til at skrive: DET ER IKKE DET JEG MENER.....[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Hilsen Ulrik
Svar
#33
Citat:quote:

tjah.jeg burde jo ha'vidst at jeg blev fejlfortolket og mistænkeliggjort mht.mit forhold til bøsser..


Vi mistænker dig da ikke[^] længere[}Smile][Big Grin]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#34
Næste portion afsendes i morgen, ja jeg turde jo ikke afsende noget op til nytår, så undskyld ventetiden[Smile] Og så er der kun 4 tilbage - So hurry up [:0]

Er der stemning for en khakifarvet bøllehat ?

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

alcohol tobacco & firearms - should be a convenience store, not a government agency
Great Dane

Svar
#35
Jeg vil da gerne lige reklamere lidt for den dejlige Dralf cap,her til aften var jeg ude at chekke cap'ens modstandsdygtighed overfor krudtslam og mundingsflamme,og som det ses på billedet var høreværnet ved at blæse af men cap'en-dén bliver bare siddende.... Nu er jeg bare lidt ked af at billedet afsløre meget tydligt at min hårfarve snart minder om GD's korthårshvalp...[Image: P1050743-copy.jpg]
Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#36
ULG...Er det et billede fra blindskydning med 357 mag, du lukker jo øjnene tøsedreng

Måske du skulle passe på at muggeratoren ikke får øje på billedstørrelsen ? [Wink]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

alcohol tobacco & firearms - should be a convenience store, not a government agency
Great Dane

Svar
#37
Nej GD.,det ser godt nok ud som om jeg lukker øjnene,men det er faktisk ikke tilfældet.Faktisk så er jeg allerede ved at se mig om efter flere patroner,jeg har lige skud tom på billedet og leder derfor efter flere patroner som jeg kan brænde af....."lukker øjnene" nej det kunne jeg da aldrig finde på....[B)][:o)]
Hilsen Ulrik
Svar
#38
Jeg tror vist vi skal have fat i ledelsen hos pågældende skydebane.......[Big Grin]
Vi kan ikke have sådan en Stevie Wonder til at fumle med sin kanon på den måde.

/Gammeltoft (uden cap)

Shoot low, they might be crawling !!!!

Når nu der prales med gamle præmier så skidt da..................
DJ 2005
DLS 2005
NSK 2005
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#39
Nu bli'r jeg sgu snart tosset(hvis det ikke er sket forlængst)! Jeg sad og fumlede med billedet i går,og ligemeget hvad jeg gjorde kunne jeg ikke formindske det,så prøvede jeg her til morgen på arbejde,uden problemer!!! Så derfor satte jeg billedet ind-i LILLE størrelse på min arb.computer....Nu er jeg så hjemme til middag og tjekker naturligvis VTF,og hvad ser jeg så...? Nu er billedet stort igen...![V][V][V][:0][B)] Så derfor spørger jeg;er det bare på min computer det er stort eller er det galt overalt......???
Hilsen Ulrik
Svar
#40
Prøv at slette dine temporære internetfiler og reload siden[Wink]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!

Når nu der prales med gamle præmier så skidt da..................
DJ 2005
DLS 2005
NSK 2005
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)