Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Remington 7600 action
#1
Hej

Jeg er nyforelsket i denne lille fikse model [8D] er der nogen her der har prøvet den, hvordan er præsisionen `?

Har købt en, forhandleren kan dog først levere i januar.

Claus the Dane [Big Grin]

Alt mindre end Magnum er feminint.
Svar
#2
http://www.gunsandgents.com/vis_produkt....r</b>

Vi ses på langeland !

Lars
lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#3
Hej Claus!

Hvis man er heldig, så får man en med en præcision der ligner en almindelig jagtriffel, hvis ikke[xx(]

Aftrækket på disse pumps er notorisk for at være hårdt og krybende og kan IKKE forbedres (Kilde: Accurizing the Factory rifle, M.L. Mc Pherson) Her kan man dog nogen gange være heldig at få en der ikke kryber, men som kun er hård.

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#4
Jeg vil gerne bidrage lidt til min gamle historie om min 7600

Jeg fik riflen i januar 2005 og måtte erkende at aftrækket var noget hårdt, og den dermed var svær at skyde præcist med.

Rygtet ville vide at NP Nielsen havde styr på aftrækket af sådan en Rem. 7600 så han fik den under behandling.

Efterfølgende kunne jeg sætte skudene i den røde prik på 100m indskydningen på Hjortebanen på langeland med min aimpoint, når jeg stillede lysstyrken lige akurat så den var gennemsigtig.

I nov 2006 skød jeg en stor Elgtyr(10 takker) med riflen[Big Grin]
Claus the Dane
Svar
#5
Dejligt at høre - idet jeg lige har bestilt en ;0)))
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by dravis

Hej Claus!

Hvis man er heldig, så får man en med en præcision der ligner en almindelig jagtriffel, hvis ikke[xx(]

Aftrækket på disse pumps er notorisk for at være hårdt og krybende og kan IKKE forbedres (Kilde: Accurizing the Factory rifle, M.L. Mc Pherson) Her kan man dog nogen gange være heldig at få en der ikke kryber, men som kun er hård.



Hmm, den kilde kender Vaabensmeden angiveligt ikke, da han da med held har tunet aftrækket på min 7600.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)