Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ris og ros.. fra Nuuk
#1
Hejsa

mange hilsener fra Nuuk og jeg synes det er godt med forum omkr. våben osv.



mvh
Joel Andersen
Svar
#2
Du er mindst nr. 4 fra Nuuk der har sin gang herinde....

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
E-mail: jrex@ofir.dk
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by JRexA

Du er mindst nr. 4 fra Nuuk der har sin gang herinde....

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
E-mail: jrex@ofir.dk



Hej

Bortset fra at det er lettere for de dovne at tænde pc, så burde Nuuk
vel være overskuelig nok til at I kan finde hinanden og danne et lokalt chapter ?

Misforstå mig ikke I må gerne være med, men jeg gider ikke hører om hvor let i finder et eget sted til indskydning og anden våben leg.
Lidt misundelig er man vel.

VH Søren

Nu også med 300 RUM

Modsig aldrig en kvinde. Hold en pause og hun modsiger sig selv. K.K. Steincke
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#4
Det behøver du sjovt nok ikke være misundelig over. Selvom alle her i landet har indtil flere rifler, så er der ikke en eneste riffelskydebane. Tidligere gik vi ned på jerndumpen for at indskyde, men da den ligger indenfor byzonen er det faktisk ulovligt, og joggerne kan ikke lide riffelprojektiler piftende om ørerne (det kan man egentlig godt forstå). Eneste mulighed er efterhånden at pakke båden og så sejle ud i fjeldet, men er man der vil man jo helst ikke forstyrre vildtet, så vil man bare på jagt.

Jeg har hørt om, at kommunen har planlagt en skydebane i den nye lokalplan, men jeg har ikke undersøgt det nærmere. Jeg har også overvejet at tage initiativ gennem jagtforeningen til at få bygget en indkapslet skydebane á lá den i Aalborg, men jeg bliver ved med at få små børn for tiden, så jeg har heller ikke fået gjort mere ved det.

Så der er ikke så meget at være misundelig over.

Venlig hilsen Lasse ...og jeg ved det passer, for jeg har sagt det så tit!
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#5
I skal da bare tage riflen på nakken, fylde rygsækken med krudt og termokande og så ellers bare gå ud mod lufthaven. Der hvor vejen svinger til højre, fortsætter I lige ud... Det tager ikke mere end en halv time og så er I på "lovlig grund" - det eneste I kan genere der er højst en rype eller hare [Big Grin][Wink]

Jeg er ikke sikker på, at den fremgangsmåde gik her i nabolaget [Wink]

Mvh

Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Takleberry

I skal da bare tage riflen på nakken, fylde rygsækken med krudt og termokande og så ellers bare gå ud mod lufthaven. Der hvor vejen svinger til højre, fortsætter I lige ud... Det tager ikke mere end en halv time og så er I på "lovlig grund" - det eneste I kan genere der er højst en rype eller hare [Big Grin][Wink]

Jeg er ikke sikker på, at den fremgangsmåde gik her i nabolaget [Wink]

Mvh

Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use



½ time.... så er vi lidt forbi dumpen, og stadig under 5 km. fra byzone.
Ok 1 times tid, så er vi på sikker grund, hvis ikke det var for alle de turister der tager turen rundt om Lille Malene.
Hvis vi skal være sikre, så skal vi op langs vandfaldet bag Lille Malene, op mod området bagved Store Malene. kun 6-8 km. spadseretur hver vej, og ca. 400 højdemeter..... (plus de par "knolde" på 200 højdemeter man skal pasere undervejs)

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
E-mail: jrex@ofir.dk
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by JRexA

Hvis vi skal være sikre, så skal vi op langs vandfaldet bag Lille Malene, op mod området bagved Store Malene. kun 6-8 km. spadseretur hver vej, og ca. 400 højdemeter..... (plus de par "knolde" på 200 højdemeter man skal pasere undervejs)

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
E-mail: jrex@ofir.dk



He he he.... [Smile] Tja.. det kan godt være hukommelsen spiller een et puds [Wink] ja det er en "god" tur, hvis man skal helt om bag Store Malene - men der ER altså fedt deromme...

Og alle de der turister må bare finde et andet sted at få deres motion [Wink] Synes nu ikke det var noget problem, hvis bare man var lidt vågen [Big Grin]

Mvh

Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#8
Der er vel ingen turister tilbage efter de første par skud??

[:I]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#9
Jeg har været ude og skyde i 2 timer med et par venner, Vi brugte Store Malene som bagstop, og havde ryggen mod Malene Bugten.

Vi stoppede da løberpar nr. 3 kom løbende, og ignorerede larmen fra 3 jagtrifler og en håndfuld salonrifler.

Men nu er min båd snart i vandet, så den kan testes, inden den skal op for vinteren, og så bliver det noget lettere at komme ud i naturen.

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
E-mail: jrex@ofir.dk
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#10
Med alle de lange gå ture behøver i jo heller ikke spilde tiden i fitness center.

Jeg er stadig misundelig.

VH Søren

Nu også med 300 RUM

Modsig aldrig en kvinde. Hold en pause og hun modsiger sig selv. K.K. Steincke
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)