Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Renovering af haglbøsse.
#21
Efter bruneringsarbejdet er der kun tilbage at få samlet skidtet.

Her er så det færdige resultat.
[Image: Faerdig008.jpg]
[Image: Faerdig003.jpg]
[Image: Faerdig004.jpg]

Det er måske lidt ”blæret” med de forgyldte aftrækkere, men hva`fan`!!![8D]

Swift
Svar
#22
Det er imponerende (og inspirerende). Hatten af i respekt - tillykke med det flotte resultat, Swift!
[:p]

Mange hilsner,
HCS
Mange hilsner,
HCS
Svar
#23
Hej Swift
Det ser kanon ud det du laver - respekt!!! Jeg har aldrig selv turdet lave et skæfte til et hagl gevær grundet al indlægningen af alle de håbløst udformede metaldele.....:-) Men må sige at du er sluppet godt fra det...Overvej at skifte branche - det der kunne du godt tjene penge på....:-)
/Henrik
Svar
#24
Flot - Flot resultat !!!!!!!!!
Jeg er sikker på at bøssens oprindelige mester, ville kikke en ekstra gang over brillerne.

Er det også lykkedes at få skæftet til at passe dig [?]

JPL
JPL
Svar
#25
Virkeligt flot arbejde

Hvad brugte du af tid på træarbejdet ca.

skipper
378 Weatherby - The MAGNUM'S MAGNUM
http://www.weatherby.dk
Svar
#26
Citat:quote:

Er det også lykkedes at få skæftet til at passe dig

Ja, skæftet er lavet så det passer til mig, hvilket betyder at målet A er blevet 30 mm længere end på Husqvarnas skitse.

Citat:quote:

Hvad brugte du af tid på træarbejdet ca.

Uha – Uha! - Alt for lang tid, hvis jeg skulle leve af det, men det skal jeg heldigvis ikke. [Smile]

Uden at jeg helt nøjagtig har holdt øje med timeforbruget, vil jeg tro at det sniger sig op på omkring 60 – 70 timer.

/Swift
Svar
#27
Det er fandme godt håndværk. Respekt...
Svar
#28
Jeg ved det er en gammel tråd,men hvor har du fået forsølvet/forgyldet baskyle/underbeslag og aftrækker? jeg har fået finger i en saber s/s med engelsk skæfte med lak[xx(]det med at få lakken af har jeg styr på....tror jeg[Big Grin]
men jeg vil gerne vide om man "bare"kan gå ned til en guldsmed og få baskyle+diverse forgyldt og en ca pris,han gør det jo nok ikke for en pose bajer[Wink]det skal lige siges at det er brunert det hele.

mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
Svar
#29
Hej H.C.

I mit sidste Haglbøsseprojekt fik jeg forsølvet Baskyle- Underbeslag og Greenerbolt.
Forgyldt aftrækkerne og sikringsknappen, til en samlet pris på 400 kr. hos:

ÅK-Chrom A/S
Axel Kiers Vej 38
8270 Højbjerg
http://www.aak-chrom.dk/

Ring og aftal hvad du ønsker inden du sender tingene.

Held og lykke med projektet. [Smile]

Swift
Svar
#30
Jeg takker.[Smile]

mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
Svar
#31
Hej Swift

Jeg er i gang med at planlægge en helt ny type jagtvideoer til det skadinaviske marked, og i den forbindelse kunne jeg tænke mig at lave et indslag omkring reataurering af gamle våben. Er selv faldet over netop en Husqvarna 310, som jeg har på hånden og tænkte mig samme procedure for den, som du har lavet.

Ville du være interesseret i at medvirke i denne jagtvideo? Det er naturligvis gratis for dig og du får en fremragende eksponering, da DVDen kommer i et stor oplag. Vi filmer alt i HD (High Definition) og er et top professionelt filmhold, der har lavet hundredevis af reklamefilm og dokumentarfilm, så hele produktionen har vi fuld kontrol over.

Du skal blot lægge arbejdskraft og tid i projektet, vi betaler alle materialer. Forventet optaelsesstart 2. kvartal 08. DVD udkommer 4. kvartal 08.

Du kan ringe til mig på 28359050 eller maile: anders@victorfilm.dk

håber at høre fra dig.

Hatten af for dit arbejde - jeg er virkelig imponeret over resultatet - det bør du være meget stolt over og glæde dig til at vise andre på film.

Venlig hilsen
Nuendsan
Svar
#32
Citat:quote:

Originally posted by nuendosan

Hej Swift

Jeg er i gang med at planlægge en helt ny type jagtvideoer til det skadinaviske marked, og i den forbindelse kunne jeg tænke mig at lave et indslag omkring reataurering af gamle våben. Er selv faldet over netop en Husqvarna 310, som jeg har på hånden og tænkte mig samme procedure for den, som du har lavet.

Ville du være interesseret i at medvirke i denne jagtvideo? Det er naturligvis gratis for dig og du får en fremragende eksponering, da DVDen kommer i et stor oplag. Vi filmer alt i HD (High Definition) og er et top professionelt filmhold, der har lavet hundredevis af reklamefilm og dokumentarfilm, så hele produktionen har vi fuld kontrol over.

Du skal blot lægge arbejdskraft og tid i projektet, vi betaler alle materialer. Forventet optaelsesstart 2. kvartal 08. DVD udkommer 4. kvartal 08.

Du kan ringe til mig på 28359050 eller maile: anders@victorfilm.dk

håber at høre fra dig.

Hatten af for dit arbejde - jeg er virkelig imponeret over resultatet - det bør du være meget stolt over og glæde dig til at vise andre på film.

Venlig hilsen
Nuendsan



Det er en flot side I har. Fint man kan se jeres tidligere projekter.

http://victorfilm.dk/

Vi filmer alt i HD (High Definition) og er et top professionelt filmhold, der har lavet hundredevis af reklamefilm og dokumentarfilm, så hele produktionen har vi fuld kontrol over.



Mvh.

mp

De dumme er så sikre i deres sag, og de kloge så fulde af tvivl
Nu også med .17 HMR, 22 Lr, 6,5x55, 6,5-284, 308Win, 300WinMag og 9,3x62.[Image: u87.gif]
Mvh.

mp
Svar
#33
gid jeg havde tiden og ikke mindst værktøjet, men rigtig god læsning.

EAGLE1
EAGLE1
Svar
#34
Jeg har to stk 1 Ounce 99.99% guldbarrer og nogle 1 Ounce .999-renhed sølvbarrer, hvis nogen har brug for materialer til selv at forgylde/-sølve. Sælger gerne..!! hehe

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#35
Jeg har købt en husqvarna model 310e

Hvor kan man købe reservedele til den så som låsearme.
Svar
#36
(17-10-2020, 10:34 AM)Anders Jensen Skrev: Jeg har købt en husqvarna model 310e

Hvor kan man købe reservedele til den så som låsearme.

Låsearme? Man kan ikke købe noget. Men ofte reparere tingene. Sad
John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
243win er det nye kal.16
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)