Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Denne side?
#1
Er der nogen der kan fortælle mig hvad det lille ikon (et brevpair) betyder - det står f.eks. foran sideantal under emnet "Halvautomatiske rifler" og hvorfor kan jeg ikke se det indlæg "Great Dane" har skrevet under samme emne den 31.01.[?]
Svar
#2
Il Duce

Det lille brevpapir er blot fremme hvis der er flere sider ved en given tråd.Øhh hvad mener du med at jeg postede noget den 31/1, er du sikker på det var under halvautomatiske rifler, for jeg kan ikke se det.[Big Grin][Big Grin][Big Grin] Og jeg har intet slettet, er jeg sikker på.

Great Dane
Great Dane

Svar
#3
Det har jeg faktisk også undret mig lidt over da jeg er den der sidst postede noget i det topic.
Svar
#4
Great Dane - der står jo 1 og 2 plus ikonet og jeg ved godt at 1 og 2 betyder 2 sider[Wink]. Og jo der står at du har skrevet den 31. januar, men dit indlæg findes ikke under emnet[?]
Svar
#5
Hejsa

Så vidt jeg kan se registrerer forumet også, hvis nogen redigerer i tidligere indlæg, så mon ikke Great Danes indlæg fra den 31. i virkeligheden er dette:

Il Duce

Det er muligt politiet "kræver" fastsvejsning, men husk det kommer fra et cirkulære, og er IKKE lov..Derudover har kuglevægt og stigning har intet med hinanden at gøre..Læs lidt mere på dette link.

http://www.stevespages.com/page8e.htm

Great Dane

--------------------------------------------------------------------------------
Edited by - Great Dane on 31/01/2004 13:57:39


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#6
Hej Il Duce

Jeg mente nok at jeg hoppede af debatten lidt før, og ikke havde slettet noget.Jeg var blot inde og rette linket. Jens Ulrik har personligt lovet ikke at ville gribe ind over for diverse poster, medmindre de var direkte hadske osv. Det er jo kun en fordel på dette forum frem for andre...Redaktionen har slettet dette indlæg...Den kender vi(os der er på flere forums) Og det er i mine øjne meget uheldigt, når man kalder det "den frie jagtdebat". Dette er et slogan fra et andet unavngiven forum[Big Grin]

Great Dane
Great Dane

Svar
#7
Ok - så blev den ged barberet - tak for det!
Svar
#8
Hvordan indsætter man et billede?
Svar
#9
Indsættelse af billede.

Du kan kun bruge billeder med egen url-adresse, dvs. alle billeder der i forvejen ligger på hjemmesider på nettet. Finder du et billede du vil bruge, højreklikker du på det og vælger "egenskaber" nederst på drop-down menuen, der kommer til syne. I faktaboksen, der kommer frem, markerer du den viste url-adresse og trykker <Ctrl + c> dette kopierer den markerede tekst.

Du går derefter ind på forumet og skriver dit indlæg. Det sted i teksten, hvor du vil indsætte billedet, trykker du på den fjerde knap fra højre i linien "format" herover (et lille gult ikon med bjerge og sol. Herefter fremkommer to sæt pranteser hvori der står "img" og "/img". Sæt cursoren ind imellem de to paranteser og tryk <Crtl + v> for at indsætte billedet url-adresse. Det var det hele...

Eksempel: Jeg har fundet et billede med url-adressen: http://www.dakotaarms.com/store_graphics...wn_thb.jpg
og indsat det som beskrevet ovenfor:
[Image: Travelor_takedown_thb.jpg]


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#10
Tak for det!
Svar
#11
PUUUHHHAAAA Jens

Efter det billede vil jeg have våde drømme i nat, og nej det skyldes ikke blondinen ved min side[Wink]

G.D.
Great Dane

Svar
#12
Nåååå GD - jeg troede at det var p.g.a. størrelsen på det første billede - jeg er glad for at jeg sidder på en tegnemaskine med 21" skærm.[Big Grin]
Svar
#13
Just testing[Wink]
[Image: WndRnrF2.jpg]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)