Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Email
#1
Kære herr Jens Ulrik Høgh - jeg har et par gange mailet til dig men ikke modtaget noget svar, er det fordi du ikke gider svare eller er der gået kuk i mailopsætningen i Sverige.
Med venlig hilsen


Never Eat the Yellow Snow
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by ID

Kære herr Jens Ulrik Høgh - jeg har et par gange mailet til dig men ikke modtaget noget svar, er det fordi du ikke gider svare eller er der gået kuk i mailopsætningen i Sverige.
Med venlig hilsen


Never Eat the Yellow Snow



MI
Jeg har prøvet at invitere mig selv på øl hos høgen, men han svarede først efter at jeg var kørt hjemmefra, og han øffede om at JEG havde pligt til at tage øl med til ham.
Jeg er s g u bange for at han forsumper derovre i Skåne.[xx(][xx(]

--
mvh M@X

Don't be a bore - by a bigbore.
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by ID

er det fordi du ikke gider svare eller er der gået kuk i mailopsætningen i Sverige


Ja, men nu skulle det funke, når mailen sendes via min profil her på forumet....

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
Se jeg har også prøvet at maile til dig uden at få svar .... ka' det have været samme problem.

Eller har du modtaget en mail fra mig ang. hylstersmørelse m.m. ?
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#5
Hej Rex
Ingen mail modtaget - samme problem...[V]

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)