Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagt igen!!
#1
Jeg er lige blevet inviteret på lidt hagljagt igen!!. Denne gang er det fælles jagt på fasan hos min gode ven Palle som laver lidt slyngelskydning nede ved savværket(Kirkebjerg v.osted)!!.
Referat kommer i Morgen eller søndag!!

one planet, one gun.
Svar
#2
Knæk og Bræk, Rigbymauser.

Jeg var afsted på jagt sidste lørdag, og fik 7 fasaner og 6 grånder (aftentræk).

mvh. Johannes
Svar
#3
hehe
I går var Berettaen i sving (ikke halvautomaten)
5 ænder kom ned fra himlen men... jeg har det så skidt brormand er på elgjagt i Sverige og jeg skal bare arbejde **** [Sad]
Svar
#4
Hej.
Jeg og naboen er lige kommet hjem efter en dejlig dag her på Nuuk fjorden, en stille og rolig tur kun 7 Tejste med hjem.
Så MANGE edderfugle men de var nervøse[}Smile]
Skød efter en sæl, som lå i vandoverfladen måske 10 m fra båden, jeg troede først det var is, men desværre ingen sæl idag [:I]

Det vi kan nå idag, er vi fri for at gøre imorgen
Svar
#5
Jeg var på jagt igår og det var rigtig sjovt !!
Jeg lånte min værts Beretta 627 EL i kaliber 12. jeg er jo ikke den mest habile haglskytte, så det jeg skød kan tælles på mindre end een hånd. Der blev kun skudt 6 fasaner, men den sociale hygge overgik
jagtudbyttet med adskillige længder. Vi var 8 jægere og 5 hundefolk og jeg var den eneste der var på duetræk(haha)men ramte som bekendt ikke noget. Jeg tror godt jeg kunne gå hen og blive bidt af skovjagt med haglbøsse , det er sjovt!.

one planet, one gun.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)