Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Winchester
#1
Winchester Rifles & Shotguns
[Image: WinchesterSelect.jpg]
Winchester Select 101 Sporting

[Image: WinchesterSXR.jpg]
Winchester SXR Rifle Grade II

Winchester has added shotguns to its Select low-profile receiver over-and-under line. The Select Platinum Sporting and Platinum Field models feature trimmer stock dimensions, offering a lighter feel for faster handling. Stocks are oil finished Grade II/II walnut. Classic game scenes are engraved and lightly inked along the sides. All Select Platinum shotguns are supplied with a molded ABS hard case.

The Select 101 Sporting and Field models have the same stock dimensions and look of the original Model 101, but feature the new Select low-profile receiver design. Deep-relief engraving mimics the original 101. The Select 101 Sporting will be supplied with five Signature extended choke tubes and has barrel porting.

The Select Deluxe Field model features a steel receiver with silver nitride finish and the same stock fit and dimensions as the Platinum Field in Grade II walnut.

The SuperX3 3-1/2" is a 12-gauge waterfowl model in new Mossy Oak Duck Blind camo, with Dura-Touch Armor Coating finish. The bolt is plated with electroless nickel for added corrosion resistance and the barrel has an improved ventilated rib design with .742" Back-Bored Technology. It is available in 26" and 28" barrel lengths.

In rifles, Winchester has expanded its SXR (Super X Rifle) line to include a Grade II model. It features an ergonomic stock, upgraded with an adjustable length-of-pull system. It is available in .300 Win. Mag. and .325 WSM, with adjustable LPA sights featuring Truglo fiber-optic elements.

Winchester’s Wildcat Rimfire 22 LR bolt-action rifle line now includes a Target/Varmint model. It has a .866" diameter, 21" bull barrel and the receiver is drilled and tapped for a scope. It has an adjustable trigger and dual front steel swivel studs. One five-round and three 10-round magazines are included.

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#2
Winchester Repeating Arms
http://www.winchesterguns.com • (801) 876-3737

[Image: Winch1.jpg]
Winchester Model 70 Sporter Deluxe

[Image: Winchester2.jpg]
Winchester Speed Pump

Winchester announces the return of the new Speed Pump shotgun. The Speed Pump will be offered in Walnut Field, Black Shadow Field and Defender models. The Walnut Field features a gloss-finished walnut stock and forend; the Black Shadow Field has a composite stock and forend. Both Field models are offered with 26" or 28" barrels. The Speed Pump Defender has a composite stock and forend and fully chromed plated, 18" cylinder choked barrel.

Winchester returns the Model 70 to its lineup in 2008. The rifle is manufactured in Columbia, S.C., at the FN Manufacturing facility. The Model 70 has a new M.O.A. Trigger System, improved fit and finish and enhanced accuracy to go with its Pre-’64 Controlled Round Feeding and Three-Position safety.

The rifle is offered in Super Grade, Featherweight Deluxe, Sporter Deluxe and Extreme Weather SS models for 2008. They all feature a Pachmayr Decelerator pad.
The Super Grade is chambered in .30-06 Sprg. and .300 Win. Mag. The Featherweight Deluxe, with angled comb walnut stock and Schnabel forend, is offered in long- and short-action calibers. The Sporter Deluxe features a satin-finished walnut stock and is available in long-action and short-action WSM calibers.

The Extreme Weather SS’s premium Bell and Carlson composite stock features a trim, textured matte surface. The rifle is available in long-action and short-action WSM calibers.
Delivery on Model 70s will begin in June of 2008.


[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#3
[quote]Originally posted by Kima
Winchester returns the Model 70 to its lineup in 2008./quote

Højt hurra!!!

MVH Anders

Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar
#4
At Winchester Mod 70 genopstår, er så sandelig en god nyhed. Men er VTF ikke lidt sent ude med nyheden. Raporten om Mod. 70 lykkelige tilbagevenden blev da bragt til torvs af Jagtdebatten.dk allerede 25 Oktober.[Wink]

Better a slow hit, than a fast miss!
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by 416Rigby

At Winchester Mod 70 genopstår, er så sandelig en god nyhed. Men er VTF ikke lidt sent ude med nyheden. Raporten om Mod. 70 lykkelige tilbagevenden blev da bragt til torvs af Jagtdebatten.dk allerede 25 Oktober.[Wink]

Better a slow hit, than a fast miss!



Så fine og kloge menesker omgiver vi os normalt ikke med [:o)][:I]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#6
Wildcat

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#7
Det er sgu' lidt ynkeligt. Man køber en russisk Toz 78, laver lidt kosmetiske justeringer, og kalder den for en Winchester Wildcat[:o)]

prøv at sammenligne her: http://www.tulatoz.ru/en/toz78.html

Panthera

Sic bisquitus disintegratum
______________________
Tikka RH 590 308 Win m. Leupold VXII 3-9x40
SKB 500 Special Edition
Toz 78-4 22LR m. Nikko 3-9x40

Jake - min bedste hund - RIP.
Sic bisquitus disintegratum
Svar
#8
he.

winchester har lavet lidt om på deres pump-gun.

http://www.winchesterguns.com/prodinfo/c...1&cat=021C

vh.dan
hagl-ladning, der vil fremad
patrontest
Svar
#9
http://www.winchester.com/pdf/CatalogPDF...g_2009.pdf

Det nye ammo katalog er ude. Hvem importerer Winchester ammo og våben til Danmark?

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#10
HG Agencies: Tlf 20 15 97 34

Blyfri .22 lr ammo - så faldt den sidste undskyldning [:I]

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#11
Mener du i relation til den svenske bly/ikke bly diskussion?
Stort knald = stort smil :-D
Svar
#12
Er spændt på hvad det koster... Tinprisen er ca. 10x blyprisen....
(Kilde http://www.metalprices.com )

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
E-mail: jrex@ofir.dk
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#13
Model 70 Coyote Light
[Image: 535115m.jpg]

Most varmint guns are easily recognized by their heavy barrels, bipod mounting studs and long range scopes, but they are far from being equal. The new Winchester® Coyote Light is the rifle to take along for varmint and target shooting fun. It has been carefully trimmed of any unnecessary bulk but is no lightweight when it comes to performance. The matte-blued receiver and medium-heavy fluted stainless barrel mount into a skeletonized aluminum bedding block that is set in a lightweight carbon fiber/fiberglass composite Bell and Carlson™ stock for superb accuracy. Flow-through vents on the fore-end reduce weight and help cool the barrel during long strings of fire. A Pachmayr® Decelerator® pad helps soak up recoil. Available in standard short action and WSM calibers. (Scope and mounting system not included.)

Item # Caliber Barrel Length Overall
SA 535115210 22-250 Rem. 24" 44"
SA 535115212 243 Win. 24" 44"
SA 535115220 308 Win. 24" 44"
SA 535115255 300 WSM 24" 44"
SA 535115264 270 WSM 24" 44"
SA 535115277 325 WSM 24" 44"

[Image: dralflogoKim1.jpg]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#14
SXR Vulcan

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#15
.17 Super Magnum

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#16
Det lyder meget interesant, så må den være godkendt til ræv

Mvh.LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....

STILLE!!! du er bare misundelig over at stemmerne KUN taler til Mig...
Mvh.LANI



Svar
#17
Citat:quote:

Originally posted by Lani

Det lyder meget interesant, så må den være godkendt til ræv

Mvh.LANI



Jo, men hvis ellers der er nogen der kan finde svaret fra høringen i september hvor kravet til anslagsenergi for ræv og gås blev foreslået sænket til 175 joule, så er 17HMR osse lovlig til ræv og gås. Hvis forslaget blev vedtaget, altså

--
(o)(o)
Tin Tin er racist
--
(o)(o)
Tin Tin er racist - han siger NEGER
Svar
#18
Citat:quote:

Originally posted by Zero
Jo, men hvis ellers der er nogen der kan finde svaret fra høringen i september hvor kravet til anslagsenergi for ræv og gås blev foreslået sænket til 175 joule, så er 17HMR osse lovlig til ræv og gås. Hvis forslaget blev vedtaget, altså



Jeg har ledt og ledt[^], jeg har sågalt sendt en mail til DJ[:p], de har bare ikke svaret[xx(]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#19
Citat:quote:

Originally posted by Zero

Citat:quote:

Originally posted by Lani

Det lyder meget interesant, så må den være godkendt til ræv

Mvh.LANI



Jo, men hvis ellers der er nogen der kan finde svaret fra høringen i september hvor kravet til anslagsenergi for ræv og gås blev foreslået sænket til 175 joule, så er 17HMR osse lovlig til ræv og gås. Hvis forslaget blev vedtaget, altså

--
(o)(o)
Tin Tin er racist



Den er allerede på retsinfo:

§ 3. Jagtammunition til riflede våben må anvendes til jagt på og regulering af de nævnte arter, når følgende krav er opfyldt, jf. også bilag 1:

1) Til kronvildt, dåvildt, sikavildt, muflon, vildsvin og spættet sæl samt de vildtarter, der er nævnt i nr. 2 - 5, enten kuglevægt mindst 9 g (139 gr) og anslagsenergi E100 mindst 2700 J, eller kuglevægt mindst 10 g (154 gr) og anslagsenergi E100 mindst 2000 J.

2) Til råvildt samt de vildtarter, der er nævnt i nr. 3 - 5, kuglevægt mindst 3,2 g (50 gr) og anslagsenergi E100 mindst 800 J.

3) Til ræv, mårhund, vaskebjørn, hare, sumpbæver, gæs, fiskehejre, skarv og sort svane samt de vildtarter, der er nævnt i nr. 4 - 5, anslagsenergi E100 mindst 175 J.

4) Til husmår, ilder, mink, vildkanin, bisamrotte, agerhøne, fasan, blishøne, ænder og måger samt de vildtarter, der er nævnt i nr. 5, anslagsenergi E0 mindst 150 J.

5) Til ringdue, tyrkerdue, kragefugle, vadefugle og stær mundingshastighed V0 mindst 200 m/sek.

Mvh Anders

Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar
#20
Takker [Smile]

Det er åbenbart gået DJ's næse forbi. Det burde da have været annonceret som en nyhed.

--
(o)(o)
Tin Tin er racist
--
(o)(o)
Tin Tin er racist - han siger NEGER
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)