Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
101 side om DJ
#1
Hvad mener man her på sitet om den 101 side lange uvildige, men kritiske rapport som man kan læse på Jensens Safaris hjemmeside, om Danmarks Jægerforbund.Jeg mener at der må være nogle der ligger søvnløse om natten, eller gør de.
http://www.jensensafaris.com/
petoni
Per Tolstrup Nielsen  
Svar
#2
Er der da slet nogen der har læst rapporten, det er dæleme ellers spændende læsning, specielt fra 9,0 og frem ad. Omhandler hvor mange forbundspenge der er brugt til jagt, og af hvem
Per Tolstrup Nielsen  
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by petoni

Er der da slet nogen der har læst rapporten, det er dæleme ellers spændende læsning, specielt fra 9,0 og frem ad. Omhandler hvor mange forbundspenge der er brugt til jagt, og af hvem



Jo petoni, jeg har læst hele rapporten. Det tog sin tid da den både et lang, tung og sørgelig.
I diverse fora hører vi igen og igen påstande fremsat af DJ-støtter om, at rapporten er hemmelig! Jamen det var Tamil-sagen jo også indtil nogen eller nogle personer havde mod til at fremlægge sagen. Hvorefter den sag førte til domfældelse ved Højesteret.

Påstand om hemmeligholdelse synes at indikere klar skyld, men det ser ud til, at gamle trofaste gulvtæpper, også i sagen om DJ, endnu engang skal på arbejde.

Danmarks Jægerforbund's bestyrelse kan ikke genvinde tillid og arbejdsro/effektivitet før hele denne forrykte sag er fremlagt, behandlet og "domfældet" i fuld offentlighed. Hvis den nuværende tavshed fortsætter vil den efterlade evig tvivl om sandheden og dermed påvirke Hovedbestyrelsens troværdighed

Så nu må vi se: Er de mænd eller mus?

Better a slow hit, than a fast miss!
Svar
#4
416Rigby,

Jeg synes selv jeg har prøvet at følge nogenlunde med i denne sag på de forskellige fora.

Jeg kan ikke umiddelbart finde nogen steder, hvor der er nogen der hævder at revisionsrapporten skulle være hemmelig.

Kunne Du ikke lige hjælpe mig med et par henvisninger til nogen af de steder hvor dette, angiveligt, hævdes "igen og igen".

Mvh
Svar
#5
@6PPC
Det som menes med hemmeligt er, at DJ i første omgang kun udsendte en revideret udgave på ca. 30 sider uden at fortælle, at rapporten faktisk var på 101 side, og at man derfor kun så et redigeret uddrag. Resten af rapporten er derfor blevet kaldt hemmelig - og med rette!

Panthera

Sic bisquitus disintegratum

Jake - min bedste hund - RIP.
Sic bisquitus disintegratum
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by 6 PPC

416Rigby,

Jeg synes selv jeg har prøvet at følge nogenlunde med i denne sag på de forskellige fora.

Jeg kan ikke umiddelbart finde nogen steder, hvor der er nogen der hævder at revisionsrapporten skulle være hemmelig.

Kunne Du ikke lige hjælpe mig med et par henvisninger til nogen af de steder hvor dette, angiveligt, hævdes "igen og igen".

Mvh



På DJ's hjemmeside har der gennem de seneste uger været en meget aktiv polemik angående bl.a. revisionsrapporten, hvor flere medlemmer netop har hæftet sig ved udtrykket hemmelig. Udtrykket anvendes i forbindelse med Safari Jensens offentliggørelse af samme rapport på hans hjemmeside, som nogle har kraftigt kritiseret "da rapporten jo var hemmelig og man ikke mente Safari Jensen derfor havde ret til at offentliggøre samme"

Jeg har netop været inde og kikke på DJ's hjemmeside, men en længere serie af tråde er slettet, angivelig på grund af debattens tone, som erkendeligt var langt under værdig standard, og trådene med reference til Safari Jensen er desværre derfor ikke længere tilgængelige.

Mvh

Til Panthera:

Tak for dit indlæg. Jeg er helt enig.

Mvh

Better a slow hit, than a fast miss!
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by petoni

Hvad mener man her på sitet om den 101 side lange uvildige, men kritiske rapport som man kan læse på Jensens Safaris hjemmeside, om Danmarks Jægerforbund.Jeg mener at der må være nogle der ligger søvnløse om natten, eller gør de.
http://www.jensensafaris.com/
petoni



Hej Petoni.

Jeg forstår ikke helt det du skriver, for umiddelbart efter at det var blevet kendt at rapporten var fremkommet, hvilket er meget længe siden, ringede jeg til min regionsformand, og han sendte den promte til mig. Det kalder jeg ikke hemmelighedskræmmeri. I øvrigt er sagen vel ret beset så gammel, at der ikke kan koges mere suppe på den.

Venlig hilsen

375ras

Rigtige autister har deres eget kaliber.
Svar
#8
Hej 375ras,
Jeg synes stadig ikke, at jeg har modtaget en god forklaring på hvorfor man ikke offentliggjorde hele rapporten for medlemmerne, når man nu havde lovet "fuld offentlighed og alle sten skal vendes", men derimod lod det være op til medlemmerne nærmest at søge aktindsigt hos regionsformændene uden at forklare, hvorfor man ikke ønskede at frigive alle oplysninger fra revisorrapporten. Desværre ser det ud til, at man fortsætter linien set i lyset af de sidste fratrædelser uden nærmere forklaring. Et forbund med så mange medlemmer har et seriøst forklaringsproblem - især overfor medlemmerne - når man gang på gang siger et og gør noget andet. Det kan godt være, at politiet har frafaldet eventuelle sigtelser, men for medlemmerne, herunder undertegnede, lugter beslutningerne fra formanden og bestyrelsen stadig rigtig meget efter endnu et år. Og kom så ikke med den der: jamne så gør noget ved det! Sådan som valgsystemet er sat op, kan det tage flere år i en forpestet atmosfære at få skåret ind til benet, dvs, få renset ordenligt ud.

Mvh.
Panthera

Sic bisquitus disintegratum

Jake - min bedste hund - RIP.
Sic bisquitus disintegratum
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)