Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
.338 WSM
#1
Med al den overstrømmende positive omtale, der kan findes omkring de nye .270 og .300 WSM må der da komme en .338 WSM - eller hva? Er der nogen der ved nærmere?

Småkatte kløves bedst med .30-06
Svar
#2
[:p]Endelig lidt interesse for WSM-cal. her i DK
Har selv er par stykker[8D],se lige herhttp://www.shortmags.org/shortmags/forum/default.asp
måske er det noget?
"Once upon a time in the West"
Svar
#3
Norma mener, at .338 WSM kan forventes indenfor cirka et år.

Asumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
...jeg begynder i øvrigt selv at dyrke lidt SM, når ovennævnte .338'er er en realitet. Evt. på en kort lås fra Montana Rifleman - find link på linksiden...

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#5
Jens Ulrik - hvorfor dog vente til .338'eren er en realitet - spring dog ud med det samme (jeg har det udmærket med minoriteter)[Big Grin]
Er jeg ikke bare for meget!
PS Hvorfor skal det gå ud over en kort lås fra Montana Rifleman?

"Common sense is not so common."- Voltaire
Svar
#6
Jeg ku' bare godt tænke mig at få tæv med sådan en...

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#7
OK - touché

"Common sense is not so common."- Voltaire
Svar
#8
Jens...

Du sagde du ville have min 45 karabin...Jeg er sikker på at jernbagkappen giver dig mere SM end din kone og en 338er tilsammen[B)][B)][}Smile][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Great Dane

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)