Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sauer 202 Take-Down
#1
Har netop siddet og savlet lidt over 202 Take-Down. Har våde drømme om en med vekselpiver (bundstykker) i 6,5x55 til træning og 6,5x68 + 8x68S til jagtrejsebrug evt. suppleret af en .375er til de unge drenge... Er der nogen der har erfaringer med denne riffel eller er den endnu for ny?
Svar
#2
Du har ret, det er en meget lækker sag. Hvis det er vekselpipesystemet du er ude efter kan den mere tilgængelige 202'er gøre det. Jeg har netop bestilt sådan en i 375 H&H. Da jeg er linksskytte er der desværre en lang leveringstid. Så nu kan jeg blot vente til vidunderet dukker. Skal man have vekselpiper og bundstykke, når man går fra magnum til standard er dog ikke nogen billig løsning, men har helt klart den fordel at man kender sin riffel.
Svar
#3
Har lige været inde for at besigtige vidunderet. Den ser da fin ud[Big Grin]. Men du kan da ikke leve med en bebæltet magnum til tykhuderne, når nu du har valgt så fornemme alternativer i de lettere magnum-klasser!

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by HP-338

Har netop siddet og savlet lidt over 202 Take-Down. Har våde drømme om en med vekselpiver (bundstykker) i 6,5x55 til træning og 6,5x68 + 8x68S til jagtrejsebrug evt. suppleret af en .375er til de unge drenge... Er der nogen der har erfaringer med denne riffel eller er den endnu for ny?


Tror ikke det er klogt at skyde unge drenge, selv med en .375. (Sorry, ku' ik' la'vær)[Wink]
-------------
Svar
#5
Hvis gamle bukke nogensinde skal have et ben til jorden, kunne det måske nok være hensigtsmæssigt med en smule bestandsregulering blandt lam og gaffelbukke....[Big Grin]

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#6
Go' værkstedshumor Jens [Big Grin]

"Common sense is not so common."- Voltaire
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)