Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wittfors våbenauktion
#1
Har nogen på forumet erfaringer med Wittfors våbenauktion ???

Til deres forårsauktion printede jeg deres anbudsblanket ud, skrev max-priser på 4 våben og faxede den ind.

I henhold til deres slutpris-liste havde jeg vundet 2 af auktionerne, men jeg hørte aldrig fra dem.[Sad!]

Jeg har flere gange kontaktet dem på mail, først og fremmest for at få opklaret hvad der var gået galt, men ingen har nogen sinde gidet svare mig.

Det synes jeg virker temmelig useriøs.[Sad][Sad]

Hellere komme galt af sted, end slet ikke komme af sted
Hellere komme galt af sted, end slet ikke komme af sted
Svar
#2
Widfors er et gammelt kendt firma, som man normalt kan regne med,
jeg har handlet der flere gange men kun i butikken.
Mvh.
Leif R.

The Shootist
.45 forever
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#3
Hej Jensen,Jeg har oplevet nøjagtigt det samme.
Jeg faxede et bud ind på en W W Greener for et par år siden,og dagen efter auktionen kunne jeg se på deres hjemmeside,at bøssen var blevet solgt for mindre end mit max bud,så glad blev jeg,for det måtte jo betyde at jeg havde "vundet"Jeg hørte dog intet fra firmaet,og efter en uges tid blev jeg utålmodig og ringede derover.Jeg fik fat i en venlig svensker der kunne fortælle mig at bøssen var blevet solgt til anden side,men han kunne da godt se på min fax at jeg skulle ha´haft den.Han beklagede men kunne ikke forklare hvad der var gået galt.

Noget kunne tyde på at det er "firmapolitik" at de besværlige udenlandske bud bliver "glemt"[Sad!][Sad!]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#4
Se billederne af udbudet på forårets våbenauktion.

http://widforss.chiaro.mrfriday.com/aukt...der08.html

JPL
JPL
Svar
#5
På Widforss's auktion lykkedes det så endelig for mig at komme igennem med mine bud, og jeg havde oven i købet held til at vinde 2 af dem.
Det var derfor en glad mand der ugen efter modtog fakturaen, hvorefter jeg overførte penge og hjemsøgte og fremsendte importtilladelse.

Men så varede glæden heller ikke længere, jeg har, på trods af mindst 1000 telefonopkald, 100 mails, endnu en importtilladelse og et andbefalet brev, nu snart 2 år efter endnu ikke modtaget mine våben [Sad].
Jeg har kun fået henholdende svar om at nu skal de lige finde ud af det, når jeg har ringet. Jeg har IKKE EEN ENESTE GANG fået en tilbagemelding, hverken på mine telefonopkald, mine mails eller mit andbefalede brev [xx(][xx(].

Nu har jeg kun en udvej tilbage, og det er en advikat!!!!

Hellere komme galt af sted, end slet ikke komme af sted
Hellere komme galt af sted, end slet ikke komme af sted
Svar
#6
1) Fremmøde, og at nægte at forlade biksen førend du har fået et svar.

2) En bedragerianmeldelse + information til de lokale medier i området [}Smile] -man kan jo sige at lige meget om politiet afviser sagen eller ej, så ER de jo blevet anmeldt.

Ovenstående kunne måske fremskynde sagen.

Hilsen
Kenneth

-------------------------------------------
CTRL-Z virker desværre ikke i det virkelige liv
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#7
Tak for advarselen!!!!!![:0][Sad!]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#8
Fremmøde dur' desverre ikke, for selv om jeg 2 gange har fået importtilladelse og til hver en tid kan få det igen, så skal de først søge en eksport-tilladelse før de må udlevere våbenene.
Mit kendskab til svenske myndigheder siger mig at det tager mindst 14 dage, hvilket betyder at jeg ihverttilfælde skal huske soveposen [Big Grin].

Hellere komme galt af sted, end slet ikke komme af sted
Hellere komme galt af sted, end slet ikke komme af sted
Svar
#9
Med mindre andet er aftalt på forhånd, så ser det ud som om du selv skal søge om eksporttilledelse og sørge for transport...

Citat:quote:

Widforss can normally, but only after agreement in advance, assist with export licence applications and freight arrangements.

http://widforss.chiaro.mrfriday.com/?p=v...ategori=17

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)