Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
11 Sept fra US jagt web side idag
#1
Synes jeg ,at mest Americans glemmet allerede.

Som bedrøvet billeder her i video,hvis jer interesseret.

http://attacked911.tripod.com

Mvh...Eric

Hunting and Fishing is a dirty business,but someone has to do it.
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#2
Amerikanere glemmer aldrig...

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#3
Amerikanere glemmer meget hurtigt, ellers ville vi ikke have disse politiske diskutioner, have venstreorientere personer sige at det var et inside job, uden at blive modsagt af pressen med undtagelse af Fox news. JA vi alle glemmer hurtigt især amerikerne. Har altid tænkt over hvorfor vi ikke så mennesker springe ud af bygningen.

Bo
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by ca.

Amerikanere glemmer meget hurtigt, ellers ville vi ikke have disse politiske diskutioner, have venstreorientere personer sige at det var et inside job, uden at blive modsagt af pressen med undtagelse af Fox news. JA vi alle glemmer hurtigt især amerikerne. Har altid tænkt over hvorfor vi ikke så mennesker springe ud af bygningen.

Bo



Der var da en hel del der sprang ud af bygningerne - og det blev også vist på TV. Efterfølgende kunne man købe et Office survival kit med faldskærm.
Mvh.

Yeti
Svar
#5
Jeg har altid ment, at amerikanerne burde genopføre twin towers nøjagtig som de stod før. Bare for at sige til Osama, at han ikke skal bestemme hvordan New York skyline skal se ud.

Der skulle selvfølgelig indbygges en del både aktiv og passiv sikkerhed, der har jeg fuld tillid til den amerikanske opfindsomhed og virketrang [Wink]

Venlig hilsen Lasse
...komfort kan ikke overdrives.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by ca.

Har altid tænkt over hvorfor vi ikke så mennesker springe ud af bygningen.

Bo



?? Det så vi da alt for meget til... Sickening..

Anders

-------------
-------------
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Jeg har altid ment, at amerikanerne burde genopføre twin towers nøjagtig som de stod før. Bare for at sige til Osama, at han ikke skal bestemme hvordan New York skyline skal se ud.

Enig!


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#8
Der er altid en eller anden "patriot" som minder alt og alle på hvad der skete...

Tro mig... Amerikanere glemmer aldrig.!!

Hvor mange gange har du ikke hørt "VI VANDT WW2 - VI REDDEDE EUROPA... IN YOUR FACE"

Amerikanere fatter ikke det er et afsluttet kapitel - resten af verden ER kommet videre, men USA sidder fast i deres vundne krige...

De forums jeg er med på, er der altid min 2-5 stykker som har det som standard argument.

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#9
[quote]Originally posted by HappyNanoq

Der er altid en eller anden "patriot" som minder alt og alle på hvad der skete...

Tro mig... Amerikanere glemmer aldrig.!!

Hvor mange gange har du ikke hørt "VI VANDT WW2 - VI REDDEDE EUROPA... IN YOUR FACE"

Amerikanere fatter ikke det er et afsluttet kapitel - resten af verden ER kommet videre, men USA sidder fast i deres vundne krige...

De forums jeg er med på, er der altid min 2-5 stykker som har det som standard argument.

HappyNanog........

Jer "take" om America er altid "refreshing"...jeg kende jeg kan altid tælling om du til..."rip the USA a nye æsel hul". [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

" Vi er et " frygtelig ond folk" herover....
mange tak igen..Eric

Hunting and Fishing is a dirty business,but someone has to do it.
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#10
Citat:quote:

Hvor mange gange har du ikke hørt "VI VANDT WW2 - VI REDDEDE EUROPA... IN YOUR FACE"


Jeg er en af dem som er tybt taknemmelig [^]

Og det nye projekt bliver spektakulært... fedt....
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/5325794.stm

Håber de da for [}Smile] snart kan få likvideret Osama.... og andre ligesindede....

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#11
Det der så er det bemærkelsesværdige ved alt dette er at man på DR1 nyhedstimen (tror jeg det var) hører en veltalende og tydeligtvis veluddannet person og tilhænger af alqueda, udtale sig i retning af at indsatsen i mellemøsten intet har hjulpet. Holdningerne vdr. islamisme og sharialovgivning er uændret og man har blot opildnet til mere modstand og hellig krig, derunder terror som han i øvrigt ikke mente det var, blandt alquedas tilhængere (kan sku ikke stave til det) Han bliver spurgt direkte om han mener der vil komme flere "terrorangreb" og til det svarer han at det er højst tænkeligt. Slutteligt for han lov at forklare hvorfor og her fortæller han gladeligt at sharia kan beskytte os, styrke vores ærebegreb og er en gave til hele verden og at det i øvrigt har den hurtigst voksende tilslutning af nogen form for religion.
Burde man så ikke begynde at spørge sig selv hvad man gør for at begrænse sine tab og trække halen til sig så hurtigt som muligt og begynde at feje for egen dør? Det er jo tydeligt at indsatsen udenlandsk ikke hjælper en døjt og man måske burde koncentrere sin indsats indenlandsk? Evt i form af bedre oplysning, uddannelse osv. som altsammen peger i samme retning nemlig mod denne helt igennem midalderlige og brutale religion og lovgivning.
Jeg blev sku for første gang en anelse mere bekymret end jeg har været tidligere. Ikke mindst fordi han i flere tilfælde nævnte danmark pga. vores deltagelse i krigen, men også fordi det måske er gået op for mig at det kan ske for mig, som bruger vel nok et af danmarks største traffikknudepunkter dagligt nemlig Nørreport station.
Nå blot et par tanker som blev sat igang da jeg hørte dette interwiev

Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Svar
#12
Citat:quote:

Jeg blev sku for første gang en anelse mere bekymret end jeg har været tidligere. Ikke mindst fordi han i flere tilfælde nævnte danmark pga. vores deltagelse i krigen, men også fordi det måske er gået op for mig at det kan ske for mig, som bruger vel nok et af danmarks største traffikknudepunkter dagligt nemlig Nørreport station.

Nå, nu er man selv ved at komme i farezonen, så er vi andre måske ikke længere så paranoide[Wink]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by HappyNanoq
Hvor mange gange har du ikke hørt "VI VANDT WW2 - VI REDDEDE EUROPA... IN YOUR FACE"

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)



Taknemmeligheden for ikke at skulle lære tysk er stor herfra.

At USA har reddet r.... for os flere gange gør jo ikke landet ufejlbarligt, men både tilhængere og især modstandere af den amerikanske levevis kunne glæde andre ved at være mere nuanceret i kritik og ros. Det er desværre lidt sådan, at alle der har været i gennem det skandinavisk/socialdemokratiserede skolesystem er blevet hjernevasket med anti-amerikanisme på en længere kogevask.
Denne har desværre virket helt efter hensigten.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#14
For at være firkantet så mener jeg det går ud på, at reducere på dem der går i hvide kjortler, og samtidig bærer "brystskæg".
Dette gøres ved at stille krav i samfundet (uddannelse kan vi kalde det i kort form) eliminere eller spære dem inde.
Men jeg er bange for at uddannelse (dannelse) ikke hjælper en pind over for de rabiate som udgør en mindre del. Så terror er noget vi må affinde os med, og så håbe på Pet kan opfange de fleste inden det går galt.
Hvis vi læner os tilbage, og tager det store holdningsløse smil på... så varer det ikke mere end et par generationer før, at der indkaldes til bøn for alle...

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#15
Citat:quote:

Originally posted by halvautomat

For at være firkantet så mener jeg det går ud på, at reducere på dem der går i hvide kjortler, og samtidig bærer "brystskæg".

[Image: topp_sommar.gif]



Jeg er ikke enig.

En af fordelene ved USA er netop at man er tolerant og giver plads til alle. Det er lige præcis det åbne frie samfund det gælder om at bevare. Jeg ønsker ikke et samfund hvor krumning på næsen, antallet af piercinger eller klædedragtens oprindelse er afgørene for rettighederne.
Det er ikke islam, der er problemet, men enkelte udøveres perverterede fortolkning, som blandet med deres lave udviklingstrin
giver mulighed for at få gjort det til et opgør mellem religioner.

Tag endelig ikke fejl de muslimske præster er meget mere bange for vores påvirkning af deres samfund, end vi er for deres terror.

Hvis og når deres samfund bliver moderniseret, og det vil ske, mister de deres indflydelse og magt. Derfor kæmper de med næb og klør, men det er forgæves. De kan ikke hindre internettet og den økonomiske udvikling i at forandre deres hverdag.

Terroren har kostet menneskeliv og det er tragisk. Men hånden på hjertet har den jo alligevel ikke forandret min hverdag i samme omfang, som den er blevet ændret i fx. Afghanistan.

Det bedste våben mod terror, er at fortsætte udviklingsarbejdet i
den muslimske verden. Dette gøres bedst ved at styrke de moderate kræfter og begrænse den fattigdom, der sender potentielle terrorister i armene på Usama.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#16
Der er efter min mening nogle afgørende problemstillinger der skal løses for at verden ikke igen og igen skal opleve terror. Det største af disse problemer er at der i mange lande fx Egypten er alt for mange unge der ikke har det store håb for fremtiden. Mere end halvdelen af befolkningen i en række lande er under 30. Det betyder at de unge vokser op til arbejdsløshed og fattigdom. Det er derfor alt for let for dem der kommer og tilbyder et broderligt fældesskab at samle tilghængere. Kigger man tilbage i verdenshistorien så har vi set noget ligende tidligere. Det var såmænd i Europa at der var en ligende situation og de unde - typisk adelssønner der ikke stod til at arve godset - drog på korstog og hærgede Mellemøsten.

Jeg tror at det for al integration - det være sig på tværs af lande, indvandre i danmark, unge autonome (og) eller kriminelle gælde om at skabe en situation for den man ønsker at integrere hvor der er mere at tabe end at vinde ved at følge de ekstreme. Hvis man står og kan vælge imellem et liv i fattigdom eller et (spændende) liv blandt krigere med udsigt til berømmelse som martyr, så er det vel ikke så underligt at en del vælger det sidste. Se bare på hvor meget berømmelse fylder hos de unge i Danmark. De deltager gladeligt i TV-programmer hvor de udstiller sig selv i håbet om at blive berømte - og nej jeg mener ikke at det kan sammenlignes med at være selvmordsbomber, men at det alene er et eksempel på at jagten efter berømmelse kan fylde meget i unges liv.
Mvh.

Yeti
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)