Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DASS flyvemaskine
#21
En skønne dag bliver du nok nød til at indse at dit ord ikke er lov og at der findes andre holdninger end din!

Lad være med at pive fordi ikke alle klapper dig på ryggen, jeg ved godt du har svært ved at tackle at man ikke falder på halen over dine indlæg, men det er nu engang trivielt at du for 22475'e gang skærer alle over en kam!

Jeg tror efter hånden at ALLE herinde har fattet dit budskab!

Vend nu pladen og så del lidt ud af din viden om våben istedet for konstant at træde vande!![xx(]
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by Bockshot

Jeg skal nok stoppe når du engang får vendt pladen, nu har den kørt i samme rille i et år eller mere og det er da ved at være lidt trættende[xx(]



@Bockshot

Jeg er lige så kritisk over for Blasers manglende passiv sikkerhed (måske opfatter Blaserwerke "passiv sikkerhed" som at hvis de er passive omkring sikkerhed, så glemmer folk nok problemet) som flere andre af forummets brugere. Jeg har i den sidste tid ikke haft tid til at deltage i debatten, men jeg observerer at nogle Blaserbrugere bliver ved og ved med at puste til ilden og når de så ret hurtigt løber tør for argumenter, så tys der til personlige angreb. Det behøver man ikke at have den stiveste p*k i omklædningsrummet for at kunne gennemskue.
Derfor kære Bockshot, synes jeg at du og et par andre bør selv vende pladen, eller komme med det eneste svar som vi har ventet på længe nu:
Hvad har Blaser gjort for at forbedre den passive sikkerhed.

Svaret vifter åbenbart i vinden.................

Nu husker jeg ikke om du allerede har nævnt det, men har du selv en R93? Noget tyder i hvert fald på det [Wink]

PS: Vi andre ER gået over til CDer og MP3


--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Det vigtigste er at jægeren sidder der hvor han skal.
[Image: IMG_0425.jpg?t=1164731341]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#23
Citat:quote:

Originally posted by Bockshot

En skønne dag bliver du nok nød til at indse at dit ord ikke er lov og at der findes andre holdninger end din!



Far out....[:o)][:o)][:o)]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Det vigtigste er at jægeren sidder der hvor han skal.
[Image: IMG_0425.jpg?t=1164731341]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#24
Start dog for gud skyld den Blaser debat igen....

Jeg tager hatten af for Bockshot, han har sin mening og tør sige den.[Wink]

Jeg tager også hatten af for m@x og Gammeltoft, der har en stor almen viden om magt og meget.(Til stor hjælp for mange).

Der er sket meget på dette forum, siden jeg kikkede ind for første gang i 2004.

Dette forum var et dejligt pust, når man var vandt til nettortur, hvor moderatoren åbenbart sov en stor del af tiden.

Nu kan man, hvis man har det rigtige brugernavn, kalde folk alt fra idiot til lystløgner. Man får at vide, man kan finde et andet sted at bruge sin tid, hvis man ikke deler mening/humor med de "kloge", uden nogen løfter et øjenbryn.

Gammeltoft; Du er en af de klogeste, og mest velformulerende debatører jeg har stødt på. Du har en ualmindelig stor viden og erfaring i alt. Jeg ville bare håbe, du ind imellem kunne stoppe din
ordstrøm,trække vejret og TÆNKE; de burde vide bedre.[B)][Wink]

Mvh.

mp

De dumme er så sikre i deres sag, og de kloge så fulde af tvivl
Nu også med .17 HMR, 22 Lr, 6,5x55, 308Win og 9,3x62, nu med 6,5-284 igen[Image: u87.gif]
Mvh.

mp
Svar
#25
Det er helt off topic, og her vil jeg nødigt gribe ind, men jeg indrømmer gerne at enkelte skal skrue ned for charmen vedrørende skriveri om klynk og piveri. Andre skal derimod ikke fare i blækhuset når feks. B&D riflen og dens brugere mobbes her i Off Topic.

For at stå stærkere fremover er Moderator 001 opført over hele linien.

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

Hvad Ignorant ikke læser på VTF - Kan han ikke få ondt i røven af [Smile]

Nu med Parker hale bil...[8D]
Great Dane

Svar
#26
[quote][i]Originally posted by mp[i]
Start dog for gud skyld den Blaser debat igen....

Ja det er jo altid et godt emne..........

Jeg tager hatten af for Bockshot, han har sin mening og tør sige den.[Wink]
Hvad er det lige at Bockshot har en mening om. Våbenteknik eller Gammeltofts joke - god eller dårlig

Jeg tager også hatten af for m@x og Gammeltoft, der har en stor almen viden om magt og meget.(Til stor hjælp for mange).

Der er sket meget på dette forum, siden jeg kikkede ind for første gang i 2004.

Dette forum var et dejligt pust, når man var vandt til nettortur, hvor moderatoren åbenbart sov en stor del af tiden.

Nu kan man, hvis man har det rigtige brugernavn, kalde folk alt fra idiot til lystløgner. Man får at vide, man kan finde et andet sted at bruge sin tid, hvis man ikke deler mening/humor med de "kloge", uden nogen løfter et øjenbryn.
Mener du VTF eller NN - jeg er i tvivl [8)]

Gammeltoft; Du er en af de klogeste, og mest velformulerende debatører jeg har stødt på. Du har en ualmindelig stor viden og erfaring i alt. Jeg ville bare håbe, du ind imellem kunne stoppe din
ordstrøm,trække vejret og TÆNKE; de burde vide bedre.[B)][Wink]

Hverken Gammeltoft eller andre skal vel have mundkurv på. Jeg synes nu at denne gang var det Bockshot der kom op i det røde felt og satte både dig og mig i gang. Hvis Bockshot havde ladet Gammeltofts joke passere, så var der ikke sket mere, men nu........[xx(]

Mvh.

mp

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Det vigtigste er at jægeren sidder der hvor han skal.
[Image: IMG_0425.jpg?t=1164731341]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#27
@Bockshot

Jeg har ALDRIG og jeg gentager ALDRIG påstået at mit ord er lov!!!!

Jeg reflekterer på diverse indlæg og i dette tilfælde lægger en joke ind som kunne have været lagt ind af en hvilken som helst bruger herinde.

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#28
Start dog for gud skyld den Blaser debat igen....

Ja det er jo altid et godt emne..........

Jeg tager hatten af for Bockshot, han har sin mening og tør sige den.[Wink]
Hvad er det lige at Bockshot har en mening om. Våbenteknik eller Gammeltofts joke - god eller dårlig
Der kom jo lidt frisk skriveri frem og tilbage inden:En skønne dag bliver du nok nød til at indse at dit ord ikke er lov og at der findes andre holdninger end din!

Lad være med at pive fordi ikke alle klapper dig på ryggen, jeg ved godt du har svært ved at tackle at man ikke falder på halen over dine indlæg, men det er nu engang trivielt at du for 22475'e gang skærer alle over en kam!

Jeg tror efter hånden at ALLE herinde har fattet dit budskab!

Vend nu pladen og så del lidt ud af din viden om våben istedet for konstant at træde vande!!

Jeg tager også hatten af for m@x og Gammeltoft, der har en stor almen viden om magt og meget.(Til stor hjælp for mange).

Der er sket meget på dette forum, siden jeg kikkede ind for første gang i 2004.

Dette forum var et dejligt pust, når man var vandt til nettortur, hvor moderatoren åbenbart sov en stor del af tiden.

Nu kan man, hvis man har det rigtige brugernavn, kalde folk alt fra idiot til lystløgner. Man får at vide, man kan finde et andet sted at bruge sin tid, hvis man ikke deler mening/humor med de "kloge", uden nogen løfter et øjenbryn.
Mener du VTF eller NN - jeg er i tvivl [8)]m@x, tvivl findes ikke i din verden[Smile]NN[?]Findes det stadig[?]

Gammeltoft; Du er en af de klogeste, og mest velformulerende debatører jeg har stødt på. Du har en ualmindelig stor viden og erfaring i alt. Jeg ville bare håbe, du ind imellem kunne stoppe din
ordstrøm,trække vejret og TÆNKE; de burde vide bedre.[B)][Wink]

Hverken Gammeltoft eller andre skal vel have mundkurv på. Jeg synes nu at denne gang var det Bockshot der kom op i det røde felt og satte både dig og mig i gang. Hvis Bockshot havde ladet Gammeltofts joke passere, så var der ikke sket mere, men nu........[xx(]Jeg mener, at selv om man er i et offentligt forum, kan man tiltale hinanden ordenligt. I bund og grund, er det vel Høgen eller moderator der skal bede uønskede eksistenser om at forsvinde, ikke dig, mig eller Gammeltoft.

For at bruge Kima's udtryk:Så er den ged vist barberet[B)]

Mvh.

mp

De dumme er så sikre i deres sag, og de kloge så fulde af tvivl
Nu også med .17 HMR, 22 Lr, 6,5x55, 308Win og 9,3x62, nu med 6,5-284 igen[Image: u87.gif]
Mvh.

mp
Svar
#29
@MP,

den er selvfølgelige lidt svær, men jeg mener nu ikke der er bedt nogen om at forsvinde, derimod en bemærkning der får lidt mere opmærksomhed end tiltænkt...[B)]
Læser jeg et indlæg jeg eventuelt ikke bryder mig om eller "whatever", så undlader jeg at deltage, det var egentligt det jeg mente.....

Men bevares, kan man ikke tåle en joke under offtopic, så er det selvfølgelig lidt svært[Big Grin]
Det var jo ikke engang et personligt myntet indlæg men et indlæg i tråd med den til tider hardcore humor i netop dette topic[:o)].

Man føler sig efterhånden sat i bås med de stakkels muhammedtegnere[Big Grin]

OK, vi må til at tage specielt blødt på stakkels Bl**** folk og iføre os fløjlshandskerne.

Ingen islam vittigheder,
Ingen bøssevittigheder,
Ingen Bl****vittigheder

[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#30
@mp

Vi er vist ret enige når alt bullshit er skåret væk.[Smile][8D][Big Grin]


--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Det vigtigste er at jægeren sidder der hvor han skal.
[Image: IMG_0425.jpg?t=1164731341]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#31
Naa, saa I to er blevet helt enige!

Hvad mener I saa om den truede dyreart raavildt og beskydning af dette truede dyr?

Mvh Thorlak

Prover pt at faa aendret min flybillet fra Kasakhstan, saa jeg kan komme hjem og skyde kaste bukke i naeste uge

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#32
Citat:quote:

Originally posted by Gammeltoft

OK, vi må til at tage specielt blødt på stakkels Bl**** folk og iføre os fløjlshandskerne.

Ingen islam vittigheder,
Ingen bøssevittigheder,
Ingen Bl****vittigheder


1: Off-topic er off-topic - jokes af enhver art er ikke bare tilladte - de er velkomne!

2: Det var måske en mulighed at dæmme op for disse lidt trættekære debatter, med et standardsvar, der bringes uanset graden af provokation. F.eks.

[center][Smile][/center]

Jeg - og flere andre brugere af VTF - mener grundlæggende, at Blaser R93 har problemer med den passive sikkerhed. Emnet er dog for mig at se uddebatteret , indtil der fremkommer regulære nye oplysninger i form af udmeldinger fra producenten eller dennes repræsentanter, kvalificerede tekniske oplysninger, tests af systemets reaktion ved sprængning p.g.a. overtryk eller - Gud forbyde det - flere ulykker. Da nye oplysninger ikke er fremkommet med dit indlæg, vil jeg derfor ikke involvere mig i yderligere debat på den baggrund.

Når dette svar er bragt omkring 2000 gange, kan man håbe på, at det går op for ALLE:

- at debatten faktisk ER af teknisk karakter

- at humor er humor

Bare en tanke.....

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#33
God idé, Høgh,

hvad gør vi så når folk bliver barnefornærmet over offtopic jokes??

Nej nu skal jeg nok lade være[Big Grin][Big Grin][:o)]

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#34
Du mangler bare lige at tilføje, at det selvfølgelig skal være en VTF godkendt sprængningstest.

lars
Svar
#35
Den skal blot udføres således den ikke under nogen omstændigheder tilgodeser en eneste af de testede elementer[Wink]

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#36
OK, vi må til at tage specielt blødt på stakkels Bl**** folk og iføre os fløjlshandskerne.

Ingen islam vittigheder,
Ingen bøssevittigheder,
Ingen Bl****vittigheder

[/quote]
Hvad !!.......... nej mere islam " towel head/dune coon jokes"[Smile]
Damn..og jeg var bare varmimg op med nye jokes..[Big Grin][Big Grin]

Hunting and Fishing is a dirty business,but someone has to do it.
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#37
Citat:quote:

Originally posted by Gammeltoft

God idé, Høgh,

hvad gør vi så når folk bliver barnefornærmet over offtopic jokes??



[center][Smile][/center]

Jeg - og flere andre brugere af VTF - mener grundlæggende, at Blaser R93 har problemer med den passive sikkerhed. Emnet er dog for mig at se uddebatteret , indtil der fremkommer regulære nye oplysninger i form af udmeldinger fra producenten eller dennes repræsentanter, kvalificerede tekniske oplysninger, tests af systemets reaktion ved sprængning p.g.a. overtryk eller - Gud forbyde det - flere ulykker. Da nye oplysninger ikke er fremkommet med dit indlæg, vil jeg derfor ikke involvere mig i yderligere debat på den baggrund

[center][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][/center]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#38
Det er en dildo aka en Deal do´....

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#39
[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Skyd nu ikke den 65" moose, der går rundt med et øremærke, hvor der står "Reserveret Høgh" på. Den skal lige nå at blive lidt større til om et år eller to, når jeg får "tid" til at komme efter den.... [Smile]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#40
Kommer den inden for aktionsradius så smider jeg en skovlfuld MRP efter den med en "partition" foran[Big Grin]

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)