Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
N.P. Nielsen Vildbjerg /v Herning
#1
Adresse:
N.P. Nielsen
Nørregade 33
7480 Vildbjerg

Tlf: 97 13 17 00
Mobil 22 17 19 00
Fax 97 13 30 14
E-mail: np@npnielsen.dk
Hjemmeside: http://www.npnielsen.dk/

Åbent efter aftale

Alt bøssemagerarbejde, men skulle være specielt kendt som 'træmand' (skæftearbejde).

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#2
NP er også kendt for at kunne få såvel enkeltløbede, men især dobbeltrifler til at skyde som de skal ...

/Clax
K&B Claxel Wink




Svar
#3
jeg opfatter ham også mere som "kuglemand" end træditto.

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
Har bla haft N.P. Nielsen til at lave svingmontage på min BBF, rigtig flot stykke arbejde uden at skulle betale en nationalformue [Wink]

[Image: Sauer_BBF.jpg]

MVH BlaserGun
Svar
#5
Min uforbeholdne anbefaling!!!!

Et muligt minus kan være leveringstiden. Jeg har intet tålemod....overhovedet, men det nytter ikke at jage N.P. og da slet ikke af en lille tumpet Sjællænder.

Foreløbelig har han lavet for mig en rigtig riffel dvs. M98 med veksel system, klassisk skæfte, 3-punkt sikring og aftræk og en total renovering af en engelsk haglbøsse, inkl lodning af piber.
Egentlig behøver jeg ikke mere våben, men et nyt skæfte til back-up riffel er det blevet til. Samt justeret aftræk pr. telefon en lørdag eftermiddag...osv

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#6
Hej

N. P. Nielsens faglige dygtighed har jeg intet belæg for at kretiserer eller vurderer, men jeg håber, at den er bedre end hans evne til at svarer på de mail man sender ham, på den mail-adresse han selv opgiver på hans hjemmeside.

Jeg sendte ham nogle spørgsmål om en af de rifler han har til salg på hjemmesiden den 3/2 2009 og rykkede den 13/2 2009 men har endnu ikke fået svar selv om vi nu skriver den 25/2 2009.

Jeg ved at min mail virker, da jeg også har sendt mail til andre og fået svar i samme periode.

Måske er det bare mig der er utålmodig?

Sendte det på fax den 26/2 men venter stadig (14/3) på svar.

Mvh
Lindvig
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by lindvig

Hej

N. P. Nielsens faglige dygtighed har jeg intet belæg for at kretiserer eller vurderer, men jeg håber, at den er bedre end hans evne til at svarer på de mail man sender ham, på den mail-adresse han selv opgiver på hans hjemmeside.

Jeg sendte ham nogle spørgsmål om en af de rifler han har til salg på hjemmesiden den 3/2 2009 og rykkede den 13/2 2009 men har endnu ikke fået svar selv om vi nu skriver den 25/2 2009.

Jeg ved at min mail virker, da jeg også har sendt mail til andre og fået svar i samme periode.

Måske er det bare mig der er utålmodig?

Mvh
Lindvig



Det med mails til NP har jeg også prøvet - det sker der ikke noget ved [xx(] Prøv at ringe...
Mvh.

Yeti
Svar
#8
Ja ring til ham - en gang er det sket han svaret mig på mail...
Laver iøvrigt rigtig godt arbejde...

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_vinter.gif]
Svar
#9
@Lindvig - ring da for hulen til NP.
Der er tilsyneladende en tendens mellem nogle bøssemagere og en våbenproducent i DK, at de hellere vil bruge tiden på at lave våben frem for at besvare mails ... [^]

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_vinter.gif]
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by halvautomat

@Lindvig - ring da for hulen til NP.
Der er tilsyneladende en tendens mellem nogle bøssemagere og en våbenproducent i DK, at de hellere vil bruge tiden på at lave våben frem for at besvare mails ... [^]

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_vinter.gif]



Den indstilling er helt i orden med mig - så skal man nok bare ikke offentliggøre sin e-mail adresse, da det jo skaber forventninger som ikke bliver indfriet, hvilket jo igen ikke er godt for forretningen...[Smile]

Hilsen
kenneth

-------------------------------------------
CTRL-Z virker desværre ikke i det virkelige liv
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#11
Hvad er det med NP Nielsens hjemmeside?
Svar
#12
den er åbentbart død

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#13
Hjemmesiden virker fint.

http://www.npnielsen.dk/Bossemager_N.P._...ommen.html

Har lavet flere ting for mig, og han har imponeret mig flere gange.

Tror også hellere han vil lave noget på værkstedet end svre mails.
Svar
#14
Er der nogen der ved om han pt er på ferie[?] Har forsøgt at ringe ham op hele ugen.
Hilsen Kim

Skov- og landskabsingeniør Hold 18
Svar
#15
NP har lavet masser af gode sagerntil mig

Anonymitet overalt 20308960
222R,222Rem Mag 5.56x55. 6x55x2,25-06Rem,6.5x55x4
,280Remx2, 308W 38spl(knæklåsriffel)
20308960  jeg bliver altid glad når jeg får en kasse hylster
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)