Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
22 mag.
#1
Er der nogen der har erfaring med en god patron til 22 mag.
til ræv/gæs.
Måske nu med med 22mag.
MVh sniper2 [Big Grin]
Svar
#2
Prøv med winchesters.
De plejer at virke godt og så er de ikke så dyre.

JPL
JPL
Svar
#3
Hejsa;
Du skal nok gå udenom CCI MAXI-MAG +V til gæs - de skyder husskader midt over [B)]. Har prøvet RWS, den er hundedyr men også supergo'. Remington går man heller ikke fejl af.....

Mvh/Lars

"Ubehagelig type efter min mening - Ingen tvivl om det - YEAAHH!!"
Mvh/Lars

"Ubehagelig type efter min mening - Ingen tvivl om det - YEAAHH!!"
Svar
#4
Hejsa Sniper2
Jeg har i de sidste 3 jagtsæsoner brugt den omtalte CCI patron med hulspids. Jeg er meget tilfreds med resultat af dennne patron. Man bør selvfølgelig have i baghovedet at på korte hold laver den et rimeligt stort udgangshul (knytnæve eller mere). Jeg vil dette til trods aldrig prøve at skyde på en siddende gås med et fuldkappet projektil fra en 22 Win Mag. Jeg har skudt ræve med denne kaliber helt ude på 100 meter og jeg kunne hverken finde et ind eller udgangshul - men døde var de i hvert fald[Smile]
Svar
#5
Hej
22 mag. Er noget nyt for mig,så det er rart at kunne høste på andres erfaring og oplevelser, så det bliver en god oplevelse fra dag 1.
Har anskaffet mig en brugt ARMSCOR 1500 med et godt aftræk og indkøbt på EBAY.COM 1 stk Tasco 6 x 24 x 50 m/lys og sniper sigte "Kina model" pris 350 leveret ved døren, 1 stk bipod 6" - 9" " Kina model kopi af HARRIS 230 kr leveret ved døren. Og måske kommer der lidt told måske. [Big Grin]
JO! det bliver et spændende forår

"NO MERSEY" MVH. Sniper2
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)