Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vendsyssel Våbenservice
#1
vendsyssel våbenservice
løkkensvej 625
dk 9480 løkken
tlf 98999022
erling walther pedersen

åbningstider. næsten døgnåbent[Smile]

speciale. mauser 98 custom våben
skæfte arbejde

Email. erling@post1.tele.dk
http://www.vaabenservice.dk
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#2
fantastisk hjemmeside [:I][:I][:I][:I][:I]

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#3
ikke så fed en hjemmeside men han kan anbefales
Svar
#4
Har dog fra pålidelig kilde med ulidelig erfaring at det kompetente bøssemagerarbejde kan sætte tålmodigheden på manddomsprøve.......

/bundgaard
Svar
#5
Jeg kender indtil flere der har været der forbi, og som der skrives sættes tålmodigheden på en meget STOR prøve, hvad angår leverings tid.

Mvh.
Carsten
Svar
#6
Fik en gammel S/S renoveret, inden for aftalte tid. Så det kan altså godt lade sig gøre. Og der var ingen ting at udsætte på arbejdet.

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

Nu med 25X forstørrelse.


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#7
jeg har engang fået rettet skæftet på min haglspreder hos ham det var bare i orden. har også en kammerat der har været godt tilfrids efter et at få lavet nogle små ting hos ham.
Svar
#8
Nu virker hans hjemmeside[Smile]

Lang lås, og tyk pibe..
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by rkn

Nu virker hans hjemmeside[Smile]



Rent teknisk i hvert fald (delvist....).
Men informationsmængden er forholdsvist hurtigt konsumeret[Wink]

/bundgaard
Svar
#10
Både det med døgnåbent og kompetent bøssemagerarbejde kan jeg fuldt ud tilslutte mig [Big Grin] - Har netop haft en superoplevelse med Erling.

Jeg var lige lidt presset op til bukkejagten og skulle bruge en bøssemager i det nordjyske. Jeg ringede til Erling fredag aften - da jeg skulle nordpå lørdag. Jeg "Fik en tid" Lørdag kl. 17.00 - - Han ordnede det hele mens jeg kørte mig en tur. Søndag kom jeg lige i tanke om noget andet jeg godt ville have lavet - "Kom lige forbi, når du kører hjem..." sagde Erling, Det blev så søndag kl. 18.00 - også her blev tingene lavet med det samme, hurtigt og professionelt.

OG Når det kommer til finish - og "special" arbejde, så kan Erling ganske enkelt være en troldmand.

De varmeste anbefalinger herfra.
***  Jepsen :-) ***
 
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)