Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kampdværge: Nyt våben i kampen mod terror
#1
Reuters bureau meddeler at det danske forsvar efter mange års forskning har færdigudviklet den nye tids kampsoldat. Man har brugt genmateriale fra Gorillaer, de såkaldte Silverbacks og krydset dem med dværge og tilsat kampgenet fra en Jack Russel terrier.
Resultatet er en uhyre aggressiv soldat med stor styrke og vilje til selvopofrelse, der fysisk fremstår i Hobbit udgave. Fordelene skulle ifølge forsvarsministeren være at de nye soldater er små og svære at ramme for fjenden samtidigt med at de er nemmere at få til at lystre.

Vi bringer hermed et spionfoto [Big Grin]

[IMG][Image: Sidstenatmedkliken025.jpg][/img]

LANI

Don't take life too serious, you won't come out alive
Mvh.LANI



Svar
#2
Når de nu var igang så kunne de da lige så godt have lavet et nydelig udseeende eksemplar, istedet for den der.Er der lidt tysk ruhår ind over skægget.[Big Grin]

[Image: modibuk07.jpg]

+GONE2HUNT+


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#3
Citat:quote:

Når de nu var igang så kunne de da lige så godt have lavet et nydelig udseeende eksemplar


Damn, udseendet alene er nok til at skræmme Burkhaen af modstanderen[}Smile]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#4
Respekt! Det er den slags der skal til for at genetablere repekten for de rød-hvide farver! Jeg har tilladt mig at lave en lille sticker til kampagneforemål (den kunne evt. trykkes som frimærker) [Big Grin]

[Image: wardwarf.gif]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#5
@Lani
Hvoffor er dit køleskab blåt........[?]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Murphy's far brugte kondom.
[Image: caveman-fred.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#6
Citat:quote:

Hvoffor er dit køleskab blåt........



Det er ikke blåt.... det er en STØR [}Smile]

LANI

Don't take life too serious, you won't come out alive
Mvh.LANI



Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by Lani

Det er ikke blåt.... det er en STØR [}Smile]



EN STØR??? – Nu er det vel ikke sådan en man får stoppet op i r…. hvis man SPØR? [B)] [Big Grin]

Swift
Svar
#8
Citat:quote:

EN STØR??? – Nu er det vel ikke sådan en man får stoppet op i r…. hvis man SPØR?



Lige nøjagtigt [Wink][Big Grin]

LANI

Don't take life too serious, you won't come out alive
Mvh.LANI



Svar
#9
samtidigt med at de er nemmere at få til at lystre.

det passer desværre ikke på den prototype jeg kender[:I]

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by STROM

samtidigt med at de er nemmere at få til at lystre.

det passer desværre ikke på den prototype jeg kender[:I]



Ahhh! – det kan være det hjælper lidt, når Lani har fået proppet det blå køleskab op i røven på ham. [Big Grin]

mvh
Swift
Svar
#11
Er det derfor "Minim@x" er kold i røven [?][:I]

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est
En riffelkugle kan dræbe på længere hold, end de fleste kan anskyde [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
#12
Mener at have set uhyret i lidt højere format. Tror at det er vægten af rustningen,

og skyderen der trykker ham i knæ. Fotoet, kan bruges pædagogisk/skræmmende på små

børn der ikke vil spise deres havregrød om morgenen[Big Grin]
mvh Don Bums

Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by M@X

@Lani
Hvoffor er dit køleskab blåt........[?]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Murphy's far brugte kondom.
[Image: caveman-fred.jpg]

Som tømrer og tidligere køkkenmontør ved jeg at man ikke skal vente 2 år med at at

pille folien af et rustfrit køleskab. Lani troede nok at han havde købt et fancy

blåt køleskab [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Tak for igår Lani. Voldsomt hyggeligt[8D]


mvh Don Bums

Svar
#14
Citat:quote:

Originally posted by Lani

[IMG][Image: Sidstenatmedkliken025.jpg][/img]


Fame en stærk dværg.....[Big Grin]
Den er tung, den riffel.....[Wink]

MVH Anders

Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar
#15
[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin] Var der nogen der havde en sjov aften...[?][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#16
Citat:quote:

Originally posted by ULG

[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin] Var der nogen der havde en sjov aften...[?][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hilsen Ulrik



Det hersker der overhovedet ingen tvivl om[Big Grin]Vi kan takke et par meget tolerante moderatorer for, at vi at vi stadig kan logge på vtf[8D][Big Grin][Big Grin]
mvh Don Bums

Svar
#17
Man har fundet ud af at DWD oprindelig var en pige, ovenikøbet tvilling, forældrene var meget fattige og da søsteren var et kønt og intelligent barn var valget ikke svært[^], de bortadopterede DWD til en organisation som sidst i 50erne gjorde en del i underlige forsøg[:0], de mange forsøg betød at DWD bestemt ikke er blevet kønnere[}Smile].
Forældrene skrev en sang om deres hårde skæbne og er siden blevet velhavende[Smile], de ønsker dog ikke at få DWD hjem igen[xx(].
Her er sangen
Ugly baby

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#18
Smukt

..... at donere sådan en smutter til videnskabelige forsøg fremfor bare at kaste den ud fra en færge.

(Selv blev jeg fundet på kajen i Halskov - min mor kastede mig inden færgen havde lagt fra)

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#19
[8D][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#20
KIMA!
Jeg har en fandens god hukommelse....f.eks husker jeg stadig da jeg tog til høstbal i Nørherred sammen med min far...........og kom hjem med min mor[:I][:I][:I]

så du kan bare vente dig[}Smile][}Smile][}Smile]

--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)