Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M@x's elskerinde (Rekyllings søster???)
#1
Det forlyder at vores kampdværg nr. 1 er blevet romantisk involveret med en frisk pige fra landet.

"Det her bekræfter bare, at der findes en for os alle et eller andet sted derude", udtaler M@x til 4-h Bladets udsendte - vi mødte den nye M@x imellem to operationer bag fjendens linier.

M@x er født med store fysiske såvel som mentale udfordringer og hans liv har ikke været let. "Jeg er så taknemmelig for endelig at have fundet kærligheden. En i min egen størrelse, en jeg kan kommunikere med på et ligeværdigt plan" - en lille glædeståre glimter i dværgens nyforelskede øjne. ".... og det kan da godt være det ikke er helt normalt, men vi er ligeglade. Vi elsker hinanden, med kærlighed kan vi overvinde alt!" Den ellers så agressive kampdværg stråler af lykke. Han har altid haft et unaturligt forhold til fødevarer - deraf hans kompakte størrelse og ualmindeligt agressive sind - men inde bag den blanke brystplade banker der et (lille) hjerte af det pureste guld.

[center][Image: sweetheart.jpg][/center]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#2
[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

[IMG] http://i79.photobucket.com/albums/j149/B...nt/spy.jpg[/IMG]
Rig eller fattig? Det er altid rart at have penge!
Rig eller fattig? Det er altid rart at have penge!
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Det forlyder at vores kampdværg nr. 1 er blevet romantisk involveret med en frisk pige fra landet.

Nej der er citeret forkert........der skulle ha' stået en "fersk" pige.............og så holder hun jo kun til een gang (forudsat selvfølgelig, at man vrider halsen om på hende i finalen)!
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

"Det her bekræfter bare, at der findes en for os alle et eller andet sted derude", udtaler M@x til 4-h Bladets udsendte - vi mødte den nye M@x imellem to operationer bag fjendens linier.

Lidt of topic; hvad er M@X blevet opereret for? Og hvorfor er det sket bag fjendens linier.......var der for lang ventetid på de danske sygehuse?



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#4
...den form for ingreb kræver mange års psykologkonsultationer i Danmark. Men læger fra Thailand har invilget i en kombineret artskifte- og steriliseringsoperation (udført med en rockwoolkniv i en forladt afghansk grotte). Det sidste i erkendelse af, at han nok ikke kan opnå nogen avlsgodkendelse på landsskuet efter operationen. Han bliver dermed den første kampdværgkapun i allieret tjeneste.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#5
[Image: gris.jpg]

Big smile

[Image: REKYLLING.jpg]
Svar
#6
[Image: sweetheart.jpg]
[Image: gris.jpg]
[Image: REKYLLING.jpg]
@Rekylling
Hvis det er dine familieportrætter så er jeg spændt på at se dig til skydetræffet, du burde være til at få øje på[:o)]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#7
[Image: chicken-run-tiger.jpg]
[Image: 513fd1b9.jpg]
sådan ser jeg ud[^]

[Image: REKYLLING.jpg]
Svar
#8
[:0] .....jeg kommer sammen med din cubanske lillebror. ([xx(])

[center][Image: kylling1.jpg][Image: kylling2.jpg][/center]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]Off-topic er VIRKELIG off-topic herinde....

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#9
Citat:quote:

sådan ser jeg ud



flot opsats[8D],men hvem er ham i den grønne skjorte ved siden af[?]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#10
Citat:quote:

.....jeg kommer sammen med din cubanske lillebror. ()

Off-topic er VIRKELIG off-topic herinde....



[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hilse Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#11
Jeg vil IKKE læse tråden.....jeg VIL ikke læse tråden [Sad!]

[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Der ferske pige fra landet fik den store "Guldvask" med alt xtra [Wink]

--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by rekylling

[Image: chicken-run-tiger.jpg]
sådan ser jeg ud[^]



Er det ikke svært at få fjerene til at sidde rigtigt efter sådan en løbetur? [Wink]

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#13
Jo det har du ret i Uffe. Kan du huske sidst vi mødtes og du legede kung fu???
http://th268.photobucket.com/albums/jj3/...hicken.gif

rofl

[Image: REKYLLING.jpg]
Svar
#14
Ahh en ægte 'German Hard Cock' - Det er den lille sorte figther, der som det ses, har fået gensplejset Jack Russel terrierens kampånd ind i dette fine eksemplar.

[Image: th_chicken.gif]

som er en af forbillederne for vores 'Danish War Dwarf' som dog i dag er fjerløs i mere end en forstand.

[Image: wardwarf-1.jpg]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#15
Citat:quote:

Originally posted by rekylling

Jo det har du ret i Uffe. Kan du huske sidst vi mødtes og du legede kung fu???
http://th268.photobucket.com/albums/jj3/...hicken.gif



Vi er nogle der gør værre end vi bider [:I].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#16
Vi må så håbe at da benene blev kortet af M@X at man kom til at skære lidt af visse andre steder[Big Grin]

Tænke sig hvis der kom afkom ud af det[^]

Det er jo slemt nok som det er nu[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

MVH Schönauer

Vegetarer??
Det er bare jægere der ikke kan ramme.
[Image: p----blaser.jpg]
Tikka M65 9,3x62 m. M@Xaport
Tikka 695 Allweather 30-06
Mannlicher Schönauer M72 5,6x57
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#17
Her er sønnen
[Image: eee624ae9be74e9eb28a0d40f30345b9_punker.jpg]

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est
En riffelkugle kan dræbe på længere hold, end de fleste kan anskyde [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
#18
her er andet sønnen. [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

[Image: 2qn1daq.jpg]

Ever notice theres no mosquitos in a blizzard?
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#19
DEMENTI
Max har ingen børn, da hans kone ikke tillader brug af prevention, har hun fintunet en gammel teknik.
Hun løfter max op på en spand, hvorefter akten starter, og precist når max bliver skeløjet, så sparker hun spanden væk

jbn
Svar
#20
Hvorfor er i allesammen sådan på nakken af Max[?] Ham som altid er så forsigtig i sine udtalelser og som nødig vil såre nogen. Desuden tar han altid os fyord ejere, i sit forsvar når nogen mobber os. Synes i er lige i overkanten hårde ved ham. Bvadrrrr nu vågnede jeg. Bare giv den gas drenge, mere af den slags[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)