Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opticswarehouse UK
#1
http://www.opticswarehouse.co.uk/

Har ikke handlet der selv, men lægger link her, så jeg kan finde det igen når jeg er flyttet til Danmark. Fordelen er indlysende: Det ligger i EU, så i modsætning til amerikanske sites, skal du ikke svare moms og told når varen ankommer.

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#2
Det ser ud til, at "ørnen" er pillet ud af sortimentet. Der er dog stadig rigtig meget interessant at finde [Wink]
Walnut
Svar
#3
Hvis der søges specifikt på "Swarovski" kommer der et par stykker. For nogle dage siden havde de også 5-30x50.

Men enig, udvalget er ikke stor

Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar
#4
Jeg har handlet hos dem og har ikke haft problemer (da pundet var under 8,00 kr).
Det giver 20% rabat + mindre mons[Big Grin]

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#5
Det kan lade sig gøre at skrive til dem med ønsker om bestemte kikkerter, så kan de skaffe dem hjem [Smile]

-Michael Hansen
-
Michael Hansen
Suppejægeren
Svar
#6
Har handlet der. Super hurtige.
Bestilte Bipods søndag aften, og havde dem den efterfølgende fredag med posten.
Sparede 30-40% i forhold til DK.

Hellere kravle 100 meter til en lille buk end skyde 200 meter til en stor !!
Sako 75 Finnlight 308W
Carl Gustav 6,5x55
Remington 600 Mohawk 243W
Hellere kravle 100 meter til en lille buk end skyde 200 meter til en stor !!
Sako 75 Finnlight 308W
Remington 600 Mohawk 243W
Browning GTS 12/75 til sport
Spanioler 16/70 til jagt
Svar
#7
Jeg har handlet 3 gange hos Opticswarehouse, og der har været tale om 3 fuldtræffere både m.h.t. service og pris [:p]. Det har dog været nævnt herinde, at der kan være problemer med visse transportfirmaer i forbindelse med handelen. Det vil jeg snakke med dem om, hvis jeg igen skal have noget hjem.
Mvh Walnut
Svar
#8
Har også handlet der, og kun oplevet fin service[Smile]

Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar
#9
Jeg forsøgte at handle der 1 gang, men på trods af diverse forespørgsler på en Bushnell Elite 6500, som de angav til at være lagervare, endte det med at de måtte tilbageføre pengene de havde hævet på mit kreditkort, da de ikke kunne garantere at levere indenfor 2 -3 måneder alligevel... så det KAN altså også gå galt!!

Først efter 2 - 3 henvendelser pr. Email, blev jeg ringet op af en meget venlig kvinde og fik afklaret/forklaret at jeg ikke ville låne dem 5-6 tusind kr i 2 - 3 måneder OG betale gebyrer for det [8D]

Der var ikke nogen problemer med det, det kom bare til at koste 100 -200 kr i kort-gebyrer og veksel-kurstab...[xx(]

Mit råd er: sørg for at kontakte dem, og få en melding om levering e.t.c. inden du lader dem trække penge på plastic'en[Smile]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu snart med .17 Mach 4 ...
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#10
http://www.opticswarehouse.co.uk/
Hvad er der lige sket her? Prøv at trykke på knappen Telescopic sights!

Walnut
Svar
#11
nyt design, anyway nu har de et meget tydeligt stop skilt på V side
[Image: Hawke%20Endurance3-10x44md.png]
har været opppe at vende et stykke tid siden at de ikke sender mere

/wolf_skate

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#12
Hmmm.

Jeg troede der var fri bevægelighed for varer og tjenesteydelser i EU. I mit system hedder det "samhandel" når det er indenfor EU, og først "eksport" når det er til tredjelande.

Men der er åbenbart ikke rigtig nogen grænser for, hvilke hindringer man må lægge for almindelige lovlydige våbenejere [xx(] Heldigvis vil Clunys stadig sælge.

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#13
Det er ikke ulovligt at eksportere, det kræver bare en tilladelse som mange forhandlere ikke er interesseret i at bruge tid på at udfylde. Som også andre har skrevet, har Cluny heldigvis ikke det problem og de er super servicemindede.

C
Stort knald = stort smil :-D
Svar
#14
[Smile]
Jeg har kontaktet Opticswarehouse på denne adr.: sales@scopesdirect.co.uk.
Her kan man træffe [:X] Lisa, som jeg kender fra den "gamle" shop, og som er rigtig imødekommende [Smile] På min forespørgsel om, hvorvidt man stadig kan købe via Opticswarehouse, svarer hun, at jeg blot skal lade hende vide, hvad jeg kunne tænke mig. Så vil hun efterfølgende se, om varen er tilgængelig.
Walnut
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)