Våbenteknisk Forum - VTF
Big Game - Printviselig Version:

+- Våbenteknisk Forum - VTF (http://mybb.riffeljagt.com)
+-- Forum: Jagt- og våbennyheder (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Danske nyheder (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Tråd: Big Game (/showthread.php?tid=13890)

Sider: 1 2


Big Game - Schönauer - 09-11-2009

Der er måske et nyt Jagtmagasin på trapperne, kaldet Big Game

[Image: BigGame.jpg]

Det er tilsyneladende intentionen at det skal indeholde cirka
70% jagt (udenlands) og ca. 30% fiskeri.

Skriverkarlene skulle være nogle af branchen velkendte personer, samtidigt med at der vil være minimalt brug af oversatte artikler.
Samtidigt skulle bladet henvende sig til de velbeslåede, som tager meget på udenlandsjagt. (Beklager, men jeg er ikke velbeslået, så jeg er steget af)

Schönauer

[Image: 11takker-2xx.jpg]


Big Game - Rifleman - 10-11-2009

kanon - godt intiativ af karlene !

- Errare humanum est, ignoscere divinum! -

[Image: dscn2909b.th.jpg]


Big Game - Cola - 10-11-2009

Kan bekræfte bladet "Big Game Magazine" er på vej og udkommer første gang i slutningen af December.
At det kun er for velbeslåede jægere er ikke korrekt. Det handler bare mest om jagt i udlandet, da de fleste efterhånden jæger dér. Der kommert så afgjort meget stof om Afrika, Canada og andre fjerne rejsemål, men altså også om fx. Skåne, Nordtyskland og for den sags skyld også lidt fra Danmark. Dertil kommer ganske meget stof om våben.
Kan vist godt røbe at enkelte personer her på sitet er med som skribenter, men jeg siger ikke hvem..[Big Grin]


Big Game - Takleberry - 11-11-2009

Citat:quote:

Originally posted by Cola

Kan vist godt røbe at enkelte personer her på sitet er med som skribenter, men jeg siger ikke hvem..[Big Grin]



Det må vel være de velbeslåede [Big Grin][8D][Wink]

[Image: Takleberry-1.jpg].

[Image: ajbutton.gif]
Nu med "Harley"-rifler [8D]


Big Game - ujensen - 11-11-2009

Citat:quote:

Originally posted by TakleberryDet må vel være de velbeslåede [Big Grin][8D][Wink]


Snakker vi mentalt velbeslåede? [Big Grin]

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.


Big Game - 577 NE - 12-11-2009

Hej Cola
Godt initiativ håber i får held med projektet. Kommer det i løssalg ?

Hilsen
Palle

Once you've been amongst them, there is no such thing as too much gun.


Big Game - Charlie-Bravo-Alpha - 12-11-2009

Mon ikke at der Aller Press der skal trykke og distribuere....Undskyld Høgh....jeg ku´ ikke lade være. Hvordan gik det forresten med din sag mod Aller Press.?

Med venlig hilsen
Charlie-Bravo-Alpha
[Image: Asgrdlogo.gif]


Big Game - Høgh - 13-11-2009

Der var skam aldrig optræk til nogen sag mod Aller Press men derimod til ballade med de nye ejere af Jagt, Vildt og Våben "JSL Publishing". Balladen endte efter nogen sabelrasling med, at de betalte deres regning og fjernede det materiale, de ikke havde ophavsret til fra deres hjemmeside.

I øvrigt er det forlaget bag "Fisk & Fri", der står bag uidgivelsen af "Big Game"

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Big Game - Cola - 15-11-2009

Hej Palle.

Lang tid siden! -håber alt er vel.
Ja, bladet kommer i løssalg.

Vi ses
Rune

Citat:quote:

Originally posted by 577 NE

Hej Cola
Godt initiativ håber i får held med projektet. Kommer det i løssalg ?

Hilsen
Palle

Once you've been amongst them, there is no such thing as too much gun.





Big Game - D93 - 22-12-2009

Udkommer til slutningen af December? I hvilket år? Eller er det bare min bladpusher der ikke er med på beatet?

D93


Big Game - Cola - 22-12-2009

Det er desværre blevet udskudt til slutningen af januar. Der er alle de sædvanlige opstarts-bump på vejen.


Big Game - Cola - 21-01-2010

http://www.fiskogfri.dk/Forside/Abonn-r/Big-Game-Magazine


Big Game - D93 - 13-02-2010

Nu er bladet jo kommet på gaden - er der nogen som har set nærmere på det[?]

D93


Big Game - gustav - 13-02-2010

ja har købt den i dag og set den løslig i gemmen. virker god. faldt over en artikel om en langhåret gut på gedejagt i canada. godt skrevet GT.


Big Game - D93 - 21-02-2010

Nu har jeg selv set nærmere på bladet - jeg har lagt en lille anmeldelse af bladet ind under produkttest.

D93


Big Game - Lars M. L. - 11-11-2013

Findes "Big Game" stadig?
Jeg har ledt forgæves i flere bladkiosker....
Vh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"


Big Game - Rolin - 11-11-2013

Herren sagde "søg og du skal finde"

http://www.biggamemagazine.dk

/Rolin

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."


Big Game - Lars M. L. - 11-11-2013

Ok, men hvor kan jeg købe bladet?
Jeg har allerede ledt i den lokale bladkiosk, som plejer at have Big Game. Jeg har også været inde på Hovedbanegården - også forgæves :-(
Vh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"


Big Game - Boryx - 11-11-2013

Seatrout i Herning har det [Wink]

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"


Big Game - Rolin - 11-11-2013

Skriv til dem på.
fiskogfri@fiskogfri.com

/Rolin

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."