Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Big Game
#1
Der er måske et nyt Jagtmagasin på trapperne, kaldet Big Game

[Image: BigGame.jpg]

Det er tilsyneladende intentionen at det skal indeholde cirka
70% jagt (udenlands) og ca. 30% fiskeri.

Skriverkarlene skulle være nogle af branchen velkendte personer, samtidigt med at der vil være minimalt brug af oversatte artikler.
Samtidigt skulle bladet henvende sig til de velbeslåede, som tager meget på udenlandsjagt. (Beklager, men jeg er ikke velbeslået, så jeg er steget af)

Schönauer

[Image: 11takker-2xx.jpg]
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#2
kanon - godt intiativ af karlene !

- Errare humanum est, ignoscere divinum! -

[Image: dscn2909b.th.jpg]
- Errare humanum est, ignoscere divinum! -

Svar
#3
Kan bekræfte bladet "Big Game Magazine" er på vej og udkommer første gang i slutningen af December.
At det kun er for velbeslåede jægere er ikke korrekt. Det handler bare mest om jagt i udlandet, da de fleste efterhånden jæger dér. Der kommert så afgjort meget stof om Afrika, Canada og andre fjerne rejsemål, men altså også om fx. Skåne, Nordtyskland og for den sags skyld også lidt fra Danmark. Dertil kommer ganske meget stof om våben.
Kan vist godt røbe at enkelte personer her på sitet er med som skribenter, men jeg siger ikke hvem..[Big Grin]
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Cola

Kan vist godt røbe at enkelte personer her på sitet er med som skribenter, men jeg siger ikke hvem..[Big Grin]



Det må vel være de velbeslåede [Big Grin][8D][Wink]

[Image: Takleberry-1.jpg].

[Image: ajbutton.gif]
Nu med "Harley"-rifler [8D]
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by TakleberryDet må vel være de velbeslåede [Big Grin][8D][Wink]


Snakker vi mentalt velbeslåede? [Big Grin]

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#6
Hej Cola
Godt initiativ håber i får held med projektet. Kommer det i løssalg ?

Hilsen
Palle

Once you've been amongst them, there is no such thing as too much gun.
Once you've been amongst them, there is no such thing as too much gun.
Svar
#7
Mon ikke at der Aller Press der skal trykke og distribuere....Undskyld Høgh....jeg ku´ ikke lade være. Hvordan gik det forresten med din sag mod Aller Press.?

Med venlig hilsen
Charlie-Bravo-Alpha
[Image: Asgrdlogo.gif]
Med venlig hilsen
Charlie-Bravo-Alpha


Svar
#8
Der var skam aldrig optræk til nogen sag mod Aller Press men derimod til ballade med de nye ejere af Jagt, Vildt og Våben "JSL Publishing". Balladen endte efter nogen sabelrasling med, at de betalte deres regning og fjernede det materiale, de ikke havde ophavsret til fra deres hjemmeside.

I øvrigt er det forlaget bag "Fisk & Fri", der står bag uidgivelsen af "Big Game"

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#9
Hej Palle.

Lang tid siden! -håber alt er vel.
Ja, bladet kommer i løssalg.

Vi ses
Rune

Citat:quote:

Originally posted by 577 NE

Hej Cola
Godt initiativ håber i får held med projektet. Kommer det i løssalg ?

Hilsen
Palle

Once you've been amongst them, there is no such thing as too much gun.


Svar
#10
Udkommer til slutningen af December? I hvilket år? Eller er det bare min bladpusher der ikke er med på beatet?

D93
Svar
#11
Det er desværre blevet udskudt til slutningen af januar. Der er alle de sædvanlige opstarts-bump på vejen.
Svar
#12
http://www.fiskogfri.dk/Forside/Abonn-r/...e-Magazine
Svar
#13
Nu er bladet jo kommet på gaden - er der nogen som har set nærmere på det[?]

D93
Svar
#14
ja har købt den i dag og set den løslig i gemmen. virker god. faldt over en artikel om en langhåret gut på gedejagt i canada. godt skrevet GT.
Svar
#15
Nu har jeg selv set nærmere på bladet - jeg har lagt en lille anmeldelse af bladet ind under produkttest.

D93
Svar
#16
Findes "Big Game" stadig?
Jeg har ledt forgæves i flere bladkiosker....
Vh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#17
Herren sagde "søg og du skal finde"

http://www.biggamemagazine.dk

/Rolin

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#18
Ok, men hvor kan jeg købe bladet?
Jeg har allerede ledt i den lokale bladkiosk, som plejer at have Big Game. Jeg har også været inde på Hovedbanegården - også forgæves :-(
Vh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#19
Seatrout i Herning har det [Wink]

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#20
Skriv til dem på.
fiskogfri@fiskogfri.com

/Rolin

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)