Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sverige : Skød hunbjørn og ungen
#1
Skød hunbjørn og ungen

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#2
Mistænkt for overtrædelse af jagtloven

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#3
Udfra det beskrevne har jeg svært ved at se, hvad jægerne har gjort galt. Der er fældet en hunbjørn og en unge fra sidste år - begge er jagtbare da intet tyder på, at hunbjørnen havde unger.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
Jeg er noget overrasket over politiets masive opbud, har de ikke andet at lave?

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#5
Af en eller anden grund, så flipper det svenske politi fuldstændigt ud, hvis der nedlægges ulv eller bjørn på en måde, der på den mindste vis falder uden for det normale. Skyder du f.eks. en angribende bjørn på 20 meters afstand så efterforskes sagen med samme ressourcer som en mordsag! Området afspærres og retsmedicinere fragtes ud for at sikre evt. tekniske beviser. I realiteten er det dig der mere eller mindre skal bevise, at bjørnen havde til hensigt at æde dig - du står faktisk bedst stillet, hvis den når at tygge lidt på dig, inden du skyder den.

Der var tidligere en sag som blev omtalt her på forummet, hvor to unge mennesker i første omgang blev dømt til 6 måneders ubetinget fængsel for at have skudt en musvåge. Eneste bevis i sagen var en ornitologs udsagn - hun påstod at have observeret forbrydelsen på flere hundrede meters afstand. Der var ingen andre vidner og intet (musvåge-)lig.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)