Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sverige : Ønsker ændringer i jagttider og reguleri
#1
Forslag ang. jagttider

Forslag ang. regulering

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#2
"Ringduva föreslås få gemensam jakttid i hela landet den 1 augusti till och med sista december. Med en sådan jakttid lovar förbundet att aktivt agera för att de möjligheter till skyddsjakt som finns bara ska användas då skyddsjakten verkligen är nödvändig. Idag skjuts allt fler ringduvor under så kallad skyddsjakt."

[Smile]

Hvem sagde "Forbuds-Sverige"?

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
Det er vist ved at være på tide at Sverige også får glæde af EU's store visdom. Jeg syntes vi skal opfordre til at der bliver iværksat en undersøgelse af et parkduepar i gøteborg. Jeg er sikker på at der vil kunne findes romantiske tilbøjligheder langt hen i september også i sverige.

Jeg er heldigvis ikke en skid misundelig.....
Svar
#4
Jeg fik da indleveret en dueunge på mit arbejde i denne uge. Den var knap nok flyvefærdig og af racen "rådhusplads" [Smile]

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#5
Ja dens mor er garanteret skudt i sverige og den er kommet hertil for at søge politisk asyl!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)