Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vits (Prøve)
#21
Citat:quote:

Originally posted by Kima

Citat:quote:

Originally posted by Farmor

Gammeltoft du får virkelig travlt hvis du skal opnå et par briller med den metode [Big Grin][Big Grin][Big Grin]


Nåja, hvis der går længe nok imellem, risikerer man jo at ramme sig selv i øjnene[:I][Wink]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks quilty



Sikkerhedsbriller [Big Grin][Big Grin]
Walnut
Svar
#22
I er altså gode [Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Men okay, nu skal i aligevel høre om en vits jeg fik dagen efter jeg kom hjem fra Tyskland. Normalt er jeg meget tykhudet, selv overfor de frækkeste jokes, men denne her kom totalt uforberedt, og fra en der aldrig sender, eller fortæller den slags. Og jeg befandt mig i Kviklys kødafdeling, travlt optaget af at få handlet alt det huset var løbet tør for, mens jeg var væk, plus det min mand og jeg ville få brug for i Sverige de næste 5-6 dage, da denne her kom på SMS:

Hånden glider blidt ned over brystet, og videre ned over maven til den når låret.(Her var jeg begyndt at smårødme, og kunne mærke varmen stige op i kinderne, imens jeg tænkte: Hvad i alverden er det du har gang i xxxx!!!???[:I]) Den fortsatte:
Benene skilles blidt fra hinanden, og mens den ene hånd holder blidt, men fast på det ene ben,(her sendte jeg skyldsbevidste blikke rundt i butikken. Dybt rystet[:I]), føres den anden hånd op mellem benene. (Pyh, hvor jeg fik problemer med røde kinder og varme. Det her var jo direkte sjofelt!! Og så fra xxxx !!) Og det blev værre endnu:
Langfingeren finder vejen til det fugtige hul, og forsigtigt føres den ind, efterfulgt af et par fingre mere. (For f..... hvor var det pinligt[:I][:0]!! Og så midt i Kvikly!!) Og mere af samme skuffe:
Pladsen er lidt trang, men aligevel føres fingrene søgende op, så langt som muligt.(Det her ville kræve en hævn af de dyre!! At tage r.... på mig, på den måde...!! DYRT min ven!!) Nu blev det nærmest perverst:
Der mærkes noget blødt, vådt og varmt. Fingrene griber om det, og med et snuptag trækkes det med ud............!(Nu begyndte den rette sammenhæng endelig at gå op for mig, og jeg begyndte at få min normale farve i kinderne igen, og temperaturen faldt [Wink][:I]) Og efter et laaangt mellemrum:

Og sådan fjerner man indmaden i en and!!!![Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Glædelig Jul[Big Grin][Big Grin]

(Okay, det er muligt at jeg har en grumset tankegang, men den tog altså pippet fra mig, netop fordi den kom fra en der ellers kun sender omgangs knus, hjerter og andet "rødgrød", som skal sendes til 10 andre for at have sin virkning osv. Når det går hedt til [:o)])
Nogen af jer kender den sikkert, og har modtaget den i løbet af december[Wink] Hvordan virkede den på jer, første gang i læste den???

Mvh Annelise/Farmor, der altså godt kan rødme[Big Grin][Wink]

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#23
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Og i skal ikke tro på den gamle skrøne om at man bliver blind af det
--------------------------------------------------------------------------------
Med den skydning visse jægere lægger for dagen passer den skrøne vist meget godt.

[Image: PeterandTony0507012-1-1.jpg]


Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by Farmor

Tænk en gang, at der findes en mand i hele verden, der ikke ved hvad onani er???ja...og i jer drømmer.ha ha [Big Grin][Big Grin][Big Grin] Jeg er målløs [:0][:I]øøøh nej ikke du, ikke i et tusinde året er du målløs Farmor..ha ha...[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Og nu sidder i allesammen og venter på at jeg hakkende og stammende, med blusende kinder, skal forklare Eric at onani er når man tilfredstiller sig selv seksuelt, når man er mand altså[Wink] Ellers hedder det masturbere[Smile]
Og i skal ikke tro på den gamle skrøne om at man bliver blind af det[^] og osse et tabt af hår,bare spørge Lani [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Og det var så en lille lektion fra Klippen [Big Grin][Big Grin] I spørger bare drenge, hvis i er i tvivl om noget en anden gang[Big Grin][Big Grin][Wink]

Mvh Annelise/Farmor (uden at rødme)

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.



http://www.andersencharters.com
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#25
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Eric
We really got to go one step further. Over here it is much simpler with just one word, but over there, they recocnized equal rights a lot sooner than here. Onani is based on the biblical figure Onan who wasted his seed.............Hence the word.
Hogmeister


Damn...and here I thought Onan was a portable gasoline electric generator...go figure..[Big Grin][Big Grin][Big Grin][:o)]

but thanks for the explanation...Eric

http://www.andersencharters.com
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#26
Citat:quote:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Farmor

Tænk en gang, at der findes en mand i hele verden, der ikke ved hvad onani er???ja...og i jer drømmer.ha ha Jeg er målløs øøøh nej ikke du, ikke i et tusinde året er du målløs Farmor..ha ha...



[Big Grin][Big Grin][Big Grin]Eric, you have nailed me right on the spot [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

[Wink]Annelise/Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)