Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kan det passe?
#1
kommer der virkelig ingen moms eller skat på???
jeg kan finde min bushnell elite 6500 4,5-30 x 50 med kliktårn og det hele til

Subtotal £530.43
Shipping (Parcel Force) £25.53
VAT £83.39
Total £639.35
kommer det så kun til at koste min 639 pund???
eller er der alligenel noget jeg ikk ved???
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by sørensøgaard

kommer der virkelig ingen moms eller skat på???
jeg kan finde min bushnell elite 6500 4,5-30 x 50 med kliktårn og det hele til

Subtotal £530.43
Shipping (Parcel Force) £25.53
VAT £83.39
Total £639.35
kommer det så kun til at koste min 639 pund???
eller er der alligenel noget jeg ikk ved???



Hej sørensøgaard.
Sådan virkede det for mig, da jeg for ikke længe siden halede en Leupold hjem fra Opticswarehouse. Kan du ikke overbevises, har jeg gode erfaringer med at maile med dem [Wink]
Mvh Walnut
Svar
#3
de har desværre ikke min kikkert der, men har fundet den på
http://www.binoculars-uk.co.uk
det må jo også være i UK . glæder mig helt hvis jeg lige har sparet et par tusinde der
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by sørensøgaard

de har desværre ikke min kikkert der, men har fundet den på
http://www.binoculars-uk.co.uk
det må jo også være i UK . glæder mig helt hvis jeg lige har sparet et par tusinde der



Min Leupold kostede på købstidspunktet 5300,- det billigste sted i DK. Jeg fik den hjem for 3400,- alt incl.
Held og lykke med importen [Smile]
Mvh Walnut
Svar
#5
Nu du holder dig inden for EU kommer der ikke nogen former for danske afgifter på dine indkøb.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#6
Hej Søren
Har de den med kliktårn? Den leder jeg også efter og på de amerikanske sider (hvor den jo kommer fra - efter en omvej fra japan) står der, om T-modellen, (T = tactical = kliktårn): "comming soon" Det har der snart gjort længe, så gad vide hvad soon er for noget.

CP
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#7
Jeg har en , og vil ikke af med min , men jeg talte med en mand på en skydebane , som havde en men, mente at det var et fejlköb, der står jo ikke zeiss eller noget andet fint på den, så pröv at se om der er en der har en til salg hvis du skriver önskes..

The Shootist
"Live and let live"
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#8
Citat:quote:

The Shootist Posted - 05/04/2009 : 21:13:42
--------------------------------------------------------------------------------
Jeg har en ,


En T - model, med kliktårn ????

CP
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#9
den er da her hvor jeg har bestilt den, jeg bliver da meget skuffet hvis det ikke er t modellen når den engang kommer frem.
glæder mig som en lille dreng til jul :-)
er der nogen der ved hvis slags ringe jeg skal bruge når den skal sættet på en tikke ??
http://www.binoculars-uk.co.uk/acatalog/...es.htmlher er linket, rul lidt ned så kommer den
Svar
#10
den skulle gerne være hjemme ugen efter påske ca. skal nok lige skrive om det er med kliktårn når den kommer frem
Svar
#11
Hej Søren
Lyder spændende - hvor i landet bor du?

CP
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#12
kolind på djursland
Svar
#13
tæt nok på - må jeg se den? (med fingrene)

CP

Ps. du er ikke oprettet på pm - det gør det lidt nemmere hvis du vil ud med din adresse.

CP
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#14
kan vi nok finde ud af, kommer du evt på allingåbro skydebanen, der kommer jeg med jævne mellemrum. ellers e rdu også velkommen her, hvis den nogen sinde kommer frem
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)