Svar: 907
Tråde: 0
Respekt:
3
Citat:quote:
Originally posted by CFR
Hej
Jeg takker for buddet. Uden jeg dog er sikker, så tror jeg ikke at jeg skal op i ”High” modellen. Ikke at jeg ønsker at ødelægge dit forestående salg, men hvis det skulle blive nødvendigt, så tror jeg bare jeg sparer den halvtredser, og køber en ny. [] Et sæt baser vil trods alt ikke ændre meget på den fragt jeg alligevel skal betale.
Med venlig hilsen
Christian
Jo du skal, og iøvrigt er en pris på 350 kr da ok!
Søren
"Once upon a time in the West"
Svar: 399
Respekt:
0
@ WSM har du selv erfaring med en Sauer 202 og QR eller har du adgang til bedre databaser end jeg lige har kunnet finde?
Det er muligt at 350 kr. er en rimelig pris for et par brugte ringe, men når jeg nu kan købe et par nye til 300 kr. så vælger jeg nok det. Dog har den gode Otterup jo sænket prisen, så det er da værd at overveje.
Med venlig hilsen
Christian
Respekt:
3
Har lige monteret nogle hvor jeg brugte nogle high til en x56mm
Hvis du alligevel skal bestille det hele, så køb da et sæt medium også. De koster jo ca. 40$x1.3 hvis tolderen også skal indblandes.
Forsendelsen på 30$ slipper du jo ikke for![
]
Søren
Svar: 367
Respekt:
1
Hej CFR.
PÅ min Sauer 202 har jeg monteret en Zeiss 3-12x56, den er monteret i Leupold QRW (som jeg mener har samme mål) og her har jeg brugt QRW i medium størrelse. Der er endvidere plads til et par Butler Creek linse beskyttere.
Mvh. Nemo
3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.
Mvh. Nemo
Svar: 399
Respekt:
0
Hej
Jeg takker for svarene. Det ender jo med ”livrem og seler” og der bliver bestilt en af hver hjem. Så må vi se, hvad der passer.
Mvh.
Christian
Svar: 28
Respekt:
0
Hej
Jeg står i samme situation og har også set mig varm på Leupold QR systemet. Jeg skal bruge ringe til hhv en Bushnell Elite 6500 2.5-16x50 og en aimpoint 9000L. Disse skal også monteres på en Sauer 202 .308win.
Er der nogen der kan komme med input til højden af ringene?
Mvh,
Palle
Respekt:
3
Aimpoint: Low
Bush: Medium
SS