Svar: 1.477
Tråde: 0
Respekt:
6
Jeg kan ikke se dine billeder, men hvad står der?? eks. 12/70 eller hvad?
om den er stram betyder det at den er som ny? hvis det er tilfældet så kan jeg ikke se noget i vejen for at bruge den til jagt, men læs hvad der står og lad os det vide ellers kan vi ikke hjælpe dig.
Respekt:
6
Din Toz er ikke gammel, bare lavet med gammelt design, den er boret til 70mm patroner så det burde jo virke, men ved du noget om hanegevær?? der er jo en vis usikkerhed med hensyn til funktion!! så forsigtighed er påkrævet....
Svar: 272
Respekt:
0
Jeg ville ikke være dårlig over at skyde med stålhagl i den. Måske ikke de hidsigste magnum-højhastighedspatroner, men jeg ville ikke være betænkelig over at bruge ganske almindelige stålhaglspatroner i den.
Mvh Thomas
Constipated people just don't give a crap
Mvh Thomas
Constipated people just don't give a crap
Svar: 15
Respekt:
0
Hej.Jeg har skudt med flugtskydnings patroner i den men de er jo ikke særlig hårdt ladet.Det er heller ikke sikring på den,så når hanerne er spændt er det fingerene fra aftrækkerne.Der er dog den sikring at hanerne kun kan nå slagstifterne hvis aftrækkerne er aktiverede,så selv om at man "taber" hanerne går den ikke af.de bliver stoppet i hvile stilling.Den skyder ellers fantastist godt og der er ingen problemer med den
Respekt:
6
Sikringen er at du ikke spænder hanerne før du har brug for at skyde..