Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kahles K 312 3-12x50mm
#1
Hej Alle
Kahles K 312 3-12x50mm Mil-dot, Parallax. Udv. Kliktårne 34mm tube.
Er der nogle der kender denne kikkert.
Jeg har tænkt mig at købe denne kikkert til feltskydning, men vil gerne vide lidt om den.
Jeg har søgt på den, men har ikke kunne finde noget på den, så jeg håber virkelig i kan og vil hjælpe.
Jeg mener også den fåes med 3-16x50mm hvis den gør, så bliver det nok den, men jeg ved ikke noget om feltskydning, hvis i også noget om det, så skriv endelig om det.
Jeg har også spurgt på NVF men det har ikke givet noget i nu.

mvh Maubla
Mvh. Ole

http://www.oleholstjagt.com/

Skyder med kaliber 22LR. 17 HMR. 243W. 6,5x55. 30-06. 8x68S. 375H&H. 444 Marlin

Den der sladrer til dig, sladrer også om dig!!!
Slæde trækker. I love it
Svar
#2
Hvis du ser på dem der nørder meget med feltskydning mener jeg at trenden er lidt mere forstørrelse som max. Jeg kender ikke kikkerten.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Maubla

Hej Alle
Kahles K 312 3-12x50mm Mil-dot, Parallax. Udv. Kliktårne 34mm tube.
Er der nogle der kender denne kikkert.
Jeg har tænkt mig at købe denne kikkert til feltskydning, men vil gerne vide lidt om den.
Jeg har søgt på den, men har ikke kunne finde noget på den, så jeg håber virkelig i kan og vil hjælpe.
Jeg mener også den fåes med 3-16x50mm hvis den gør, så bliver det nok den, men jeg ved ikke noget om feltskydning, hvis i også noget om det, så skriv endelig om det.
Jeg har også spurgt på NVF men det har ikke givet noget i nu.

mvh Maubla



Har haft den i hånden hos Østjysk.

Super kram, men lige lav nok i forstørrelse til feltskydning efter min smag. Sigtemidlet er lige tyndt nok til jagt i dårligt lys.
Så i min verden er lidt mellem 2 stole og ikke rigtig god til nogen af delene.
Men kan man skyde små grupper på 12 x så er det en kanon kikkert.Jeg tilhører bare dem gerne vil kunne se ringene på skiverne også på 200 meter, derfor er den ikke noget for mig.
Har ellers overvejet meget da den er billig hos østjysk.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#4
Hej VTF
308 komp, jeg har også set den hos øatjysk, jeg er kommet til at købe den, Jeg havde håbet der var en der havde en men der er ikke nogle der svare. Nu må jeg se om jeg kommer til at skyde feltskydning med den, men det vil jeg håbe, jeg har aldrig prøvet, men det lyder spændene.

Mvh Maubla
Mvh. Ole

http://www.oleholstjagt.com/

Skyder med kaliber 22LR. 17 HMR. 243W. 6,5x55. 30-06. 8x68S. 375H&H. 444 Marlin

Den der sladrer til dig, sladrer også om dig!!!
Slæde trækker. I love it
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)