Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Montage Brno BBF
#1
Jeg har en Brno BBF, som jeg godt kunne tænke mig at sætte en Aimpoint Micro på. Hvad hedder det spor der er på sådan en kombi og findes der en konverterings skinne der kan skrues på?

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#2
Hej Uffe
Jeg har gjort det ved at købe en standart kikkert til brno'en og så bruge skinnen derfra - fræst den ned i drøjde og højde og længde - det er jo solide sager. Nu ved jeg ikke hvor du kommer fra, men Korsholm har masser af den model kikkerter til at ligge på værkstedet - også en del defekte. Jeg fik min for et beskedent (forholdsvis) bidrag til kagekassen.

CP
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#3
Interessant da jeg faktisk har samme ide i støbeskeen, kunne der evt. forevises et vellignende foto af ekvipagen[Smile]

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

Nu med 25X forstørrelse.
Nu med sako 75 ss laminat


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#4
Citat:quote:

Tonny Posted - 29/04/2009 : 21:55:25
--------------------------------------------------------------------------------
Interessant da jeg faktisk har samme ide i støbeskeen, kunne der evt. forevises et vellignende foto af ekvipagen

Nej det kan jeg ikke finde ud af.[:I]Har d.d. købt det lille Doctor holo sight - der er det originale, men formindskede montage, stadig meget klodset - så hvis der findes konverteringsmontager er jeg også interreseret.

CP
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)