Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Honorar til svenske schweisshundefører
#1
Honorar til svenske schweisshundefører http://www.netnatur.dk/netjaegeren/artikler/artikel/svenske-schweisshundefoerere-honoreres/

[Image: PeterandTony0507012-1-1.jpg]


Svar
#2
Jeg syntes bestemt godt man kunne overveje den svenske model indført i Danmark.

/Ugelvig

Vildsvin i Danmark - Nej tak!
/Ugelvig



What we do in life - Echoes in eternity!
Svar
#3
Istedet for at vi bruger en formue af jagttegnsmidlerne på foreninger der ikke ønsker jægerne, burde vi da hellere betale vores hundeførere med en del af pengene. Men spørgsmålet er om det ikke i virkeligheden er en offentlig opgave af samme karakter som frivillige brandmænd?

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil
Great Dane

Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Istedet for at vi bruger en formue af jagttegnsmidlerne på foreninger der ikke ønsker jægerne, burde vi da hellere betale vores hundeførere med en del af pengene. Men spørgsmålet er om det ikke i virkeligheden er en offentlig opgave af samme karakter som frivillige brandmænd?

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil



Måske en blanding? Jæger bruger schweisshunde når de skyder et dyr der ikke ligger umiddelbart forendt. Schweisshunde bliver også brugt ved påkørseler, og ret beset er det vel ikke jægernes opgave at betale det, samfundets opgave

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)