Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Norge : Skyd venligst IKKE den hvide elg
#1
Hvid elg

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#2
Ja, der er ikke meget ved en skuldermontage før den har fået et reelt sæt horn...

[center][}Smile][/center]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
Ha, det kan hun godt spare sig............hvis den er 38 grader varm, så ryger den - sørgeligt men sandt!


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#4
Citat:quote:

hvis den er 38 grader varm, så ryger den

Du har ret

Jeg vil skyde elgen

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#5
Nu har han modtaget trusler... [xx(]

http://www.nettavisen.no/friluftsliv/article760651.ece

.....nu OGSÅ ejer af en 243win :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#6
Nordmænd lyder ganske enkelt for flinke, når de taler, til at nogen kan tage trusler fra deres side alvorligt. At "grisebank" er det farligste de kan finde på at true med, underbygger min påstand....

[Big Grin]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#7
Albin lever endnu

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 8 gæst(er)