Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvad er det kvinder ikke forstår.....?
#1
Har lige været hos konservatoren i eftermiddag for at hente duehøgen på billedet. Konen første kommentar var:

Skal dén op og hænge...??!!!
Med øjne?? Du kan hænge den ovre i værkstedet..!!!

Efter lidt forhandling, lovninger, og andre ting der hænger en ud som tøffelhelt, fik den alligevel lov at hænge i gangen....

Mvh.
Søren

[Image: HPIM4137.jpg]
Svar
#2
Det er en flot fugl du har fået udstoppet der. Jeg har samme problem med min kone[:I]

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....
Mvh.LANI



Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Lani

Det er en flot fugl du har fået udstoppet der. Jeg har samme problem med min kone[:I]



Jesus! Har du udstoppet din kone [:0]


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#4
[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....
Mvh.LANI



Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by IDJesus! Har du udstoppet din kone



Med hvad dog [Big Grin][:I]

JPL
JPL
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by ID

Citat:quote:

Originally posted by Lani

Det er en flot fugl du har fået udstoppet der. Jeg har samme problem med min kone[:I]



Jesus! Har du udstoppet din kone [:0]


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]



Hvem fik du til det ?

Hvis jeg får adressen skal jeg nok være diskret.

VH Søren

Nu også med 300 RUM

Modsig aldrig en kvinde. Hold en pause og hun modsiger sig selv. K.K. Steincke
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#7
Det er ikke nødvendigt at udstoppe dem helt - jeg har bare stoppet en rulle toiletpapir i kæften på min..........så hun har nu det samme blik i øjnene som Sandersens Spurvehøg [Wink]


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#8
Citat:quote:

jeg har bare stoppet en rulle toiletpapir i kæften på min..........så hun har nu det samme blik i øjnene som Sandersens Spurvehøg


Hvis du nu prøver med noget andet[:I]kunne det jo være at hun havde et blidere udtryk i øjnene[Wink]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by ID

Det er ikke nødvendigt at udstoppe dem helt - jeg har bare stoppet en rulle toiletpapir i kæften på min..........så hun har nu det samme blik i øjnene som Sandersens Spurvehøg [Wink]


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]



Det udtryk i øjnene siger "har du nu købt ny skyder igen, du kan da ikke skyde med mere end en af gangen" hvorefter næbet hakker i nakken

VH Søren

PS jeg kan ikke længere nedladende kalde hende blondine da det holdt midt i sidste uge(jeg havde ellers troet på det i mange år)

Nu også med 300 RUM

Modsig aldrig en kvinde. Hold en pause og hun modsiger sig selv. K.K. Steincke
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by kima

Hvis du nu prøver med noget andet[:I]kunne det jo være at hun havde et blidere udtryk i øjnene[Wink]



Nu ved jeg af gode grunde ikke hvordan du er tilgodeset fra naturens hånd Kima, men det lyder tydeligvis som om at du har været heldigere end mig......................jeg mente en toiletrulle med papir på - ikke kun paprøret [Big Grin]

Imponerende; på 8 indlæg er det lykkedes at springe fra en udstoppet Spurvehøg til dirtytalk........det må vist være rekord! [8D]


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#11
Citat:quote:

på 8 indlæg er det lykkedes at springe fra en udstoppet Spurvehøg til dirtytalk

Øhh, jeg plejer at stoppe en flaske rom i min, det bliver hun så blid og dejlig stille af[^]Hvad troede du[?]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#12
Imponerende; på 8 indlæg er det lykkedes at springe fra en udstoppet Spurvehøg til dirtytalk........det må vist være rekord! [8D]


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
[/quote]
Ja udvikling tager tid men det går bedre og bedre.

VH Søren

Nu også med 300 RUM

Modsig aldrig en kvinde. Hold en pause og hun modsiger sig selv. K.K. Steincke
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by kima
Øhh, jeg plejer at stoppe en flaske rom i min, det bliver hun så blid og dejlig stille af[^]Hvad troede du[?]



Arghh - Touche.......me and my dirty mind [:I]


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)