Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Norge ønsker flere jagtturister
#1
http://jaegerforbundet.dk/384/39/1/2912

Mvh Sneppen

Vi vil have [Image: images1_280406.jpg]
Mvh
Sneppen
Svar
#2
Ja, nu har de jo fået smag for lystfiskerturismen, og set hvilke priser 2 km fiskeret kan sælges til, så nu er det jagtens tur! [xx(]

.....nu OGSÅ ejer af en 243win :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
Det kan da´godt være at de gerne vil ha´flere jagt turister???
Men var det ikke lige dem der ændrede reglerne for rypejagt i fjellene således at udlændinge ikke måtte være med på åbningsdagen og nogle uger frem ??? eller husker jeg forkert?? den slagt fremmer jo ikke ligefrem min interresse for at lægge mine penge i Norge!!!

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by The Shootist

Det kan da´godt være at de gerne vil ha´flere jagt turister???
Men var det ikke lige dem der ændrede reglerne for rypejagt i fjellene således at udlændinge ikke måtte være med på åbningsdagen og nogle uger frem ??? eller husker jeg forkert?? den slagt fremmer jo ikke ligefrem min interresse for at lægge mine penge i Norge!!!

The Shootist



Tja, det er jo nok fordi at småvildtjagten er for pøbelen - og den finere "storvildtjagt" kan være mere indbringende og derfor forbeholdt velbeslåede jagtturister[V]

Priserne på fiskeleje i nogle af de gode elve er så højt nu, at kun mangemillionærer kan komme til. Vi snakker fiskeleje i flere millioner krones klassen....

.....nu OGSÅ ejer af en 243win :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)