Svar: 195
Tråde: 0
Respekt:
0
Hejsa..jeg har lige købt en ny Browning 525..men jeg har lagt mærke til at når jeg vender bøssen på hovedet(med løbet nedad)så kommer slagstiften på det øverste løb til syne,er det normalt[?][?].jeg har skudt med den uden problemer,håber der er en Browning ejer der kan hjælpe
Min fjendes fjende,er min ven....
Respekt:
0
puhaaa,så er jeg lidt mere rolig[
]..jeg har ikke taget kontakt til forhandleren,da de havde lukket for idag..men foreløbig tak for hjælpen
Det sker faktisk også på min Miroku.
mvh. JOhannes
Svar: 270
Respekt:
0
Uanset der er flere våben der gør det samme ville jeg da mene, at der skulle være en retur fjeder. Ellers skal der jo ikke meget skidt til, før den hænger når man knækker geværet. Eller tager jeg fejl? Dem jeg har skilt ad af andre mærker har altid haft en retur fjeder så vidt jeg husker..... Så JEG ville nok besøge forhandleren alligevel....:-)
MVH
Henrik
Svar: 3.056
Respekt:
0
....Min Winchester gør det samme,og den har skudt mindst 20,000 skud uden problemer (Ud over periodiske problemer med at ramme....)[8D]
Hilsen Ulrik
Respekt:
0
Hej..tak for alle svarene,jeg har ladet mig fortælle på skydebanen at det er normalt,fordi slagflederen ikke spændes på løb nr.2 før man affyre et skud..men jeg spør lige min forhandler/bøssemager imorgen for at være helt sikker[
]
Respekt:
0
Hej..jeg har lige snakket med min forhandler/bøssemager..og til min store glæde fejler bøssen intet,der er helt normalt fortalte den flinke bøssemager[
] tak for hjælp/svar[
]