Svar: 847
Tråde: 0
Respekt:
4
har set to svenske løsninger
1)
en 'distancegåningsløsning'.. hvor rifllen bæres foran med en kolbelomme fæstet til buksebæltet .. er lidt velcro etc der skal løsnine for at få den fri.. har den men bruger den ikke så meget
2) en 'snuptagsløsninge'..med bred skulder strop i læder (trækkes over skulder bag om ryg) og en parallel nylon rem (trækkes foran samme nmed riffel)... der er så en 'rulle fatning' i nylon stroppen så man kan svinge gevære hurtigt i anlsag (men dingler lidt hvis man skal gå langt).. har den på min BBF
alternativ er alm bred rem og bare trække remmen 'over nakken' med gevær foran.. duer hvis man ikke skal gå alt for langt (det med nakke belastning)..for anslag skal man så løfte rem over hovedet (med mindre man har en snap lås i en ende af remmen der kan afkoble remmen lynhurtigt).. dette bruger jeg typisk med min gamle svelle-Mauser
/wolf_skate
Scout for a blind dog - and throw him a bone
Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar: 1.520
Respekt:
0
Denne her virker!
http://www.cabelas.com/product/Safari-Ri...734604.uts
Har stadig 2 remme som har været brugt gennem mange år, med stor tilfredshed...
Wildcatters does have more fun...
Dr. Strangelove
Wildcatters does have more fun...
Dr. Strangelove
Svar: 272
Respekt:
0
Jeg har monteret min rem modsat. Og bærer min riffel således at piben peger nedad og en smule frem. Dels kommer der ikke vand i kikkerten når riflen vender på hovedet, dels er der en meget bedre balance i den monteret med dæmper og evt. støtteben og den er meget nem at få til skulderen når man allerede har fat med hånden om forskæftet.
Mvh Thomas
Constipated people just don't give a crap
Mvh Thomas
Constipated people just don't give a crap
Svar: 1.477
Respekt:
6
Jeg tror at mine ben er for korte til det forslag[8D]
Svar: 2.717
Respekt:
31
Har haft den Alexander rem. Den skal man være noget mere smidig end jeg, for at bruge - det er de fleste/alle så nok også, men folkene i forretningen havde også ekstremt svært ved at få den på da jeg afleverede den
CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - .243 - .260 - 7x57R - .308 - 8x57 - 8x57R
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP
Trump - makes America a joke.
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"