Svar: 2.406
Tråde: 0
Respekt:
1
Det er en flot fugl du har fået udstoppet der. Jeg har samme problem med min kone[:I]
LANI
Når man skræller et løg, finder man flere lag....
Mvh.LANI
Svar: 2.277
Respekt:
0
Citat:quote:
Originally posted by ID
Originally posted by Lani
Det er en flot fugl du har fået udstoppet der. Jeg har samme problem med min kone[:I]
Jesus! Har du udstoppet din kone [:0]
Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
Hvem fik du til det ?
Hvis jeg får adressen skal jeg nok være diskret.
VH Søren
Nu også med 300 RUM
Modsig aldrig en kvinde. Hold en pause og hun modsiger sig selv. K.K. Steincke
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Respekt:
0
Originally posted by ID
Det er ikke nødvendigt at udstoppe dem helt - jeg har bare stoppet en rulle toiletpapir i kæften på min..........så hun har nu det samme blik i øjnene som Sandersens Spurvehøg []
Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
Det udtryk i øjnene siger "har du nu købt ny skyder igen, du kan da ikke skyde med mere end en af gangen" hvorefter næbet hakker i nakken
VH Søren
PS jeg kan ikke længere nedladende kalde hende blondine da det holdt midt i sidste uge(jeg havde ellers troet på det i mange år)
Nu også med 300 RUM
Respekt:
0
Imponerende; på 8 indlæg er det lykkedes at springe fra en udstoppet Spurvehøg til dirtytalk........det må vist være rekord! [8D]
[/quote]
Ja udvikling tager tid men det går bedre og bedre.
VH Søren
Nu også med 300 RUM