Svar: 257
Tråde: 0
Respekt:
0
Er de jagtbare?
-
Michael Hansen
Suppejægeren
Svar: 91
Respekt:
0
Det ser ud som noger der dyrker hår til transplatation
Svar: 5.822
Respekt:
0
tihi.. næ, den sjov - og den er jagtbar. Husk man ikke må slå midt i flokken, det er imod jagtetikken...
En sammenrullet søndagsavis har tilstrækkelig anslagsenergi til at nedlægge dyret.
Da dyret er kendt for at angribe i større flokke er det en god idé at have en jagtkammerat med på jagt, så man har rygdækning i til fælde af bagholdsangreb...
.....nu også ejer af en pumpehagler :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar: 701
Respekt:
0
Hvad er trofæet egentlig på sådan en fætter.....[?]
Jeg kunne forestille mig at den er svær at få halsmonteret, og konen ville med garenti ikke være begejstret...[:I]
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar: 5.822
Respekt:
0
man tager de to bagerste ben og monterer i hatten. Rygterne vil vide, at der er mange af dem på Amalienborg...[:I]
.....nu også ejer af en pumpehagler :-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)