Svar: 306
Tråde: 0
Respekt:
0
Hej Ulrik,
den ser sørme flot ud - tillykke med den. Hvor i Sydafrika var det?
Jeg går udfra at du først skød med blødnæset og derefter med solid - er det rigtigt?
osterwald
PS! hvis du sætter linket mellem (img=left) og (/img=left) så kan billedet ses. Bemærk at paranteserne skal være kantede!!
Svar: 427
Respekt:
0
Hej Osterwald.
Det var i Polokwane - Munnick Conservancy.
Hvis ingen har prøvet PBP kuglerne fra Kjell Tonheim så kan de absolut anbefales. Jeg bruger dem i alle mine rifler - de er utrolig præcise og er de bedste jagtkugler jeg har brugt til større vildt.
GS Custom er i samme liga - og med de bedste solids som der findes på markedet. Problemet er bare, at de ligger i Sydafrika og at forsendelserne nogen gange går temmelig langsomt / er usikre..
Respekt:
0
Yep der var den.. Tak for hjælpen Osterwald..
Svar: 274
Respekt:
0
Det er en ordentlig basse sådan en fætter. Tillykke med den.
Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet så hvorfor begå mord og lave flere indskrænkninger/forbud??
Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Svar: 3.704
Respekt:
0
Tillykke med noshörningen! [
] Hvem arrangerede den tur?
[center]
[/center]
Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Respekt:
0
Jens Ulrik - Jeg arrangerede alt selv i samarbejde med Theo (de Marillac). Flyene stod Limpopo Travel / Tina Jeppesen for..